Picit rendhagyóra sikeredett az idei év utolsó TC tréningje. Az időjárás picit megszívatott minket, így a tréning két napon volt megtartva. Az első etap december 9-én volt, ahol rengetegen fejleszthették tovább vezetési képességüket. December 17-én pedig a SUV-kat engedtük terepre, sárba és egy-két helyen jégre, valamint gyantára, rántópadra.
Az első nap az autós sokszínűségről volt jellemző - végülis autótípusok szemszögéből biztosan. A Dacia Lodgytól kezdve a Suzuki Ignisig mindent láthattunk, de olyan különlegességnek mondható autókkal is kijöttek tanulni, mint a Toyota GR Yaris, Hyundai i20 N és egy aprónak nem nevezhető GMC Suburban.
A Hungaroringet és környékét hó fedte, de a kihívást mégis a rántópad és a gyanta adta. Csúsztatok, forogtatok, korrigáltatok, de a lényeg, hogy mind tanultatok valamit, ami hasznos.
A hideg pedig látszólag nem rontott senki jókedvén, valamint ismét bebizonyosodott, hogy a TC tréning télen-nyáron egy jó és hasznos program.
A második felvonás tematizáltabb volt, ugyanis AWD SUV-kat hívtunk meg egy kis terepezésre dombokon és erdőn át. Ezt viszont egy másfél órás felkészítő óra előzte meg, ahol mindenki jobban megérthette, megtanulhatta, hogy mitől lesz vagy lehet jó egy autó terepezésre – és miért a Dacia Duster az egyik legjobb erre :D
Viszont ezután nem egyből a terepezésé lett a főszerep, hanem a rántópadé és a gyantáé – ezek nélkül nem is lenne igazi a TC tréning.
A Hungaroring felújítása miatt viszont egy apró ajándék is járt a résztvevőknek, ugyanis ahhoz, hogy a tanpályáról eljussunk az erdőbe és a dombra kellett egy csaknem teljes tiszteletkört menni a versenypályán. És ha már így alakult mindenki megtapasztalhatta, hogy milyen rázókövön menni, meg egyáltalán a Hungaroringen "csapatni".
Ezután a csapat két részre szakadt, ahol a csapat egyik fele a pálya közepén található erdőben ment egy kört.
A másik pedig a saras, havas, jeges dombokon próbálhatta ki autóját és magát, valamint az elméleti alapokat válthatta át gyakorlattá.
A két nap fotóit ezekben a galériákban találjátok meg:
Túlélte Elon Musk dühöngését a Tesla töltőhálózata.
Vannak furcsa épített autók, de nem feltétlen kellett volna elkészülnie.
A Leapmotor egy újabb elektromos szedánnal erősíti modellpalettáját.
Több újdonságot is bemutatott a gyártó.
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
Vitás eseményekből és érdekes nyilatkozatokból ezúttal sem volt hiány. Lássuk a Szaúd-Arábiai Nagydíj legfontosabb beszédtémáit!
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
Az üvegszálas karosszéria alatt egy öreg, C3-as Corvette lapul.
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
Az ellenőrzések során Budapesten és Pest vármegyében akadt fenn a legtöbb ittas sofőr.
Az autódban józanodnál ki egy hosszú éjszaka után? Nem túl jó ötlet. Ha mégis így döntesz, készülj fel ittas járművezetésből is.
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
Az építőnek a fia adta az ötletet
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.