Mit szólnál egy 43 milliós extrához az autóba, ami MUTATJA AZ IDŐT?
Fókuszban az órabuzéria, a studióban a sztárvendég Ligetfalvi “Órás” Viktor, a Sturcz Antal és Zomborácz Iván.
Eheti témáink:
- Autóba órát potom 43 millióért?
- Órás Viktor remek cikkei a Totalcaron: Mitől lesz egy karóra autós, A Bentley és a Breitling szép kapcsolata és az Óra, ami összenőtt a veteránozással.
- Túltolt hype: mi a rosseb kerül egy kék számlapos acél karórán 2,1 milliárdba?
- Mi frász van, az óragyártók jótékonykodnak, és más keres a termékeiken? Spoiler: nem, csak nem hülyék.
- Indulhat a Rolex-hype, essen szét a ház, legyen rajtunk urrá a Paul Newman Daytonája lááhhááz!
- Miért nincs rendes motorversenyes karóra?
- Órák az űrben.
- Történetgyártók és a történethamisítók, bónusznak az óragyártók Dózsa Lászlója.
- Hitlerrel influenszelni.
- Miért éppen Svájc lett az óravilág központja?
- Hamis órák.
- Mennyire könnyű egyensúlyozni a sznobizmus peremén?
- Csak kevés zseni jutott az órás bizniszbe, maréknyi ember hajtja a sokmilliárd dolláros ipart.
- Minek az a sok kollaboráció?
- És ha már órás zsenik, van itthon is egy világsztár.
Az adás teljes egészében letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adások:
- Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
- Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
- Dizájnerek testközelből
- Az elmúlt héten két zseniális formatervező, Chris Bangle és Jozef Kabaň is Budapesten járt. Mi kaptunk az alkalmon, és beszélgettünk velük a dizájn és az autóipar titkairól. Élményeinkről szerkesztőségi dizájnerünkkel, Jakusovszky Kristóffal, vagyis Elvisszel kiegészülve számolunk be.