A V12-es TVR, amiről senki nem tudja, hogy mit tud, kétezer lóerő haszna, miért gyorsabb egy közepes sofőr a McLarennel mint a Ferrarival és a kalózok által ellopott méter és kiló. Égéstér Assurral, Gajdán Mikivel és Zombival.
Adásunk tartalmából:
- 2000 lóerő mozdonyból is csak a jobbakba jut, autónak akkor minek?
- Weslake-Seeley cikk itt.
- Mennyi ló kell ahhoz, hogy 130-cal menjél?
- Villanyautó jósága: 2000 lóerőből 1000-et bármikor kivehetsz.
- Nem 400-zal menni a nagy cucc. Négyszázzal a földön maradni, az!
- A TVR V12-es autója, amiről senki nem tudja, mit tud.
- Érdekes életút: sajtótesztről VB-re.
- Miki esete a Jaguarral és a kavicsággyal,
- TVR teszt a Totalcaron.
- Ezért nem voltak sokáig 300 lónál erősebb autók. Nem azért, mert ne tudták volna megcsinálni.
- Mitől poén a VW IDR?
- Nem lóerő kell, hanem hatékonyság.
- Újfajta villanymotorok cikk.
- Hőmenedzsment mesterkurzus.
- Hülye számok nyomában, és a hivatkozott cikk az ütvecsavarozókról.
- Lóerő, az igazi tiltott mértékegység.
- Égő Kati Hayabusa teszte a hőskorból.
- Kalózok lopták el a métert és a kilót az amerikaiaktól.
- Vízszerelés a pokolban.
- Kihalt a vízhűtés. Nem véletlen.
- Érzékeny búcsú és találkozunk élőben.
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adások:
- Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
- Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
- Dizájnerek testközelből
- Az elmúlt héten két zseniális formatervező, Chris Bangle és Jozef Kabaň is Budapesten járt. Mi kaptunk az alkalmon, és beszélgettünk velük a dizájn és az autóipar titkairól. Élményeinkről szerkesztőségi dizájnerünkkel, Jakusovszky Kristóffal, vagyis Elvisszel kiegészülve számolunk be.