TC tréning: youngtimer kategóriában van még pár hely!
Végre itt a jó idő, zöldbe borulnak a fák, az utak pedig kérlelhetetlenül hívogatják az autózni vágyókat. Hosszú volt a tél, érdemes hát kicsit lerázni magunkról a rozsdát, kiélezni a reflexeinket és tanulni néhány új fogást a volán mögött a Totalcar-tréninggel, melyet idén először tematikus formában rendezünk meg!
Hol is lesz?
Az előző évekhez hasonlóan a tréningnek idén is a Hungaroring, azon belül a Groupama Tanpálya ad otthont, mely hozzáértő szakembereivel és korszerű berendezéseivel garantálja, hogy a résztvevők hasznos ismeretekkel és készségekkel gazdagabban térjenek haza. Ráadásul a szokásoknak megfelelően idén is részt vesz az eseményen a Totalcar két munkatársa, akik tanácsokkal és sztorikkal igyekeznek majd színesíteni és segíteni a tanulást.

Új, tematikus lebonyolítás
Azért, hogy a tréning még jobb hangulatban teljen, idén igyekszünk a hasonló kategóriába tartozó autókat egy turnusba terelni (hétköznapibb autóval is ugyanúgy ér jönni!). Az első, május 6-án megrendezett TC-tréningen az alábbi beosztás szerint várjuk a jelentkezőket:
- Első 30 fős turnus: Roadsterek, Kabriók, Sportautók - Betelt
- Második 30 fős turnus: Youngtimerek, Oldtimerek, Szerelmek
- Harmadik 30 fős turnus: A hétköznapok lovagjai - Betelt
Mennyit kell fizetnem és mit kapok a pénzemért?
Mivel idén 25 éves a Groupama Tanpálya, az árakat is ehhez igazítottuk: a részvétel egységesen 25 000 forint.
Minden turnus először egy pályaismertetéssel és eligazítással, valamint egy elméleti oktatással kezd, melyek után a jelentkezőket három csoportra osztjuk. Az egyes csoportok ezután párhuzamosan, egymást váltva gyakorolhatnak a Groupama Tanpálya három, speciális műgyanta borítású pályáján.
- Az első pályán egy rántópad segítségével élheted át, milyen, mikor kitör az autó fara. Ha ilyenkor is uralmad alatt tudod tartani az autód, bónuszként csúszás közben még néhány vízfalat is ki kell kerülnöd.
- A második pályán szlalomozás közben gyakorolhatod a vezetést alacsony tapadási körülmények között.
- A harmadik pályán pedig egy 140 méter hosszú íves lejtőn kell a tapadáshatáron egyensúlyoznod, hogy sikeresen abszolváld a feladatot.
Az egyes csoportok mindhárom helyszínen 30 percet töltenek, majd pályacsere következik.
Milyen autóval jöhetek?
Kérjük, a jelentkezésnél vedd figyelembe a turnusok tematikus beosztását! Fontos, hogy a jármű műszakilag legyen rendben, legyen üzembiztos, és ne legyenek benne széthagyott kacatok, amik az utastérben röpködhetnek manőverezés közben. A gumik állapota, profilmélysége is legyen megfelelő. Az sem baj, ha nincs blokkolásgátló vagy menetstabilizátor, instruktoraink az autó adottságaihoz igazodva mondják el a végrehajtás módját.
Helyszín
A Hungaroring belterületén, a pályán belül működő Groupama Tanpálya. Találkozó a Hungaroring főbejáratánál, a parkolóban. Praktikus tipp: ha navigációval jössz, a főbejáratot add meg célpontként, és ne a Tanpályát, mert azt rosszul tervezik a navigációk.
Jól hangzik? A jelentkezéshez kattints ide!
Találkozó a Hungaroring főbejáratánál, a parkolóban. Ha navigációval jössz, a főbejáratot add meg célpontként!
Jelentkezni az alábbi linkeken tudtok:
TC Tréning: Roadsterek, Kabriók, Sportautók (MEGTELT)
TC Tréning: Youngtimerek, Szerelmek és Oldtimerek (11:00-13:15)
TC Tréning: A hétköznapok hősei (MEGTELT)
Mindenkit várunk szeretettel!

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Pápá fékpedál: felvizeznék a szabályokat az önvezetés érdekében
A visszapillantó is áldozattá válhat.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
