Azt mondják, hogy akár egy dízelmotoros kiskocsi árából megvehető, akár fél óra alatt tölthető. De Zoé sosem lesz teljesen a tiéd.
Vagy nem láttak még Golfot, vagy nem is akartak olyan autót csinálni. Az eredmény jó, de mindig van egy kis lóláb, ami kilóg.
Kis motor, karcsú teljesítmény – ez a legolcsóbb Porsche kupé. De ilyen jól még nem vertek át.
Kipróbáltuk. Nyakunk tört, taknyunk-nyálunk egybefolyt, izzottak a kábelek, röhögtünk, sóhajtoztunk és álmélkodtunk. A Model S óta más a világ.
Egy autó a semmiből, ami mindent jobban tud a többieknél. De leveszed a burkolatot róla, és nincs alatta semmi?
A Hyundai-vízautó nem bontja, hanem kipufogja a vizet. A látszat ne vezessen meg senkit, ilyen drága kocsit ritka alkalom vezetni, meg sem merték mondani az árát.
Rég ültem ennyire érdekes BMW-ben. De Chris Bangle legelső 7-ese óta talán nem ültem olyan BMW-ben, amely ennyire megosztotta volna az elvakultakat.
Ez a hang, istenem, ez a hang... Sose megy többé ki a fejemből. Annyira jó, hogy szinte észre se vettem milyen is maga az autó, pedig mentem vele mint gép.
Van önnek 2,5 milliója hifire, 1,3 milliója hátsó ülésekre és 1,7 milliója futóműre? Nos, akkor itt az autója.
A jávorszarvas-teszt királya a Cayman, ez nem meglepetés. De mit tud az új SX4, Mazda 3, Peugeot 308, Octavia? Tanulságos eredmények.
Ez az autó tényleg a legalja mindennek, és úgy mondom ezt, hogy szinte napi szinten használok közel sem ilyen gyönyörű állapotban megőrzött, ám ennél sokkal öregebb autókat.
Ez a legolcsóbb változat, illetve a legkevésbé drága, viszont szép, erős és érthetetlenül takarékos.
Ennek a kocsinak összesen négy jó tulajdonsága van. Igazából csak három. Ezt tudom, mert hosszan gondolkoztam rajta, nehogy kihagyjak akár csak egyet is közülük.
Az ára még titok, de hamarosan itt a legolcsóbb Hyundai. A Suzuki felkötheti az alsóneműt.
Először az agyam jött ki a fülemen át, aztán lassítani kellett és az epém távozott a köldökömön keresztül. Jajgattam, szenvedtem és még jobban toltam neki.