A szorító egyik sarkában Colin Firth, a másikban Til Schweiger. Kinek a lába elé omlik majd a nép? Nem is olyan egyszerű ez.
Ahogy megpillantottuk, mindkettőnknek a Jávor Pál-Karády Katalin-féle emblematikus film címe ugrott be, de azonnal. Vajon olyan is a Clubman, amilyennek kinéz?
Autótok van? Persze, családi, tökre szeretjük. Ó, milyen? Olyan izé, tudod az a Volkswagen kisbusz na, az a dobozforma, de a kisebb. Várjá', nem ugrik be a neve.
Ha az extralistát nézem, mintha valami luxuskocsit látnék. Pedig csak egy apró Opel született.
Nem szívesen lennék egy olyan gyártó helyében, amelyik az Audi Q5- és BMW X3-félék tortájából akar kanyarítani magának. De a Discovery Sport elég villantós hozzá. Ha igaz.
Ez a Mirai tényleg olyan, mint a sztrapacska. Csak az első, ijesztő kinézetű falaton kell túlesni, aztán már szeretjük is. Ja, ráadásul hidrogénnel megy.
Meglepően jó. Még meglepőbben praktikus. Nem túlzás: ez az új S-Max egy igazi Mondeo, de hétüléses és sokkal használhatóbb. Csak egyvalami nem fér a fejembe.
Ha ön minden pontjával egyetért, akkor minden rendben van: igazi benzinvérű, felekezetre való tekintet nélkül. Legyen az utasunk a jobb egyben!
Tízévnyi bebábozódás után végre kikelt az új Honda HR-V egy egész más környezetben, mint amire emlékezett. Új pályák, új esélyek, új ellenfelek?
Az autó, melynek nevén együtt nevettünk a Subaru emberével, majd közösen megállapítottuk, hogy ettől függetlenül egész jó.
Ötből négy BMW vásárlónak fogalma sincs arról, hogy melyik végén hajt az autója és a vezetés élményére is magasról tesznek. Ennyi embert pedig illik kiszolgálni, tessék.
A Totalcar-különítmény napi szinten kénytelen szembesülni a saját maga által okozott károkkal és takarítani, takarítani, takarítani...
Kívülről elég bénácskára sikeredett szegény Jazz, még szerencse, hogy a belseje sokkal jobb. De hogy egy Honda motor szenvedjen, amikor pörög?!
Elvették tőlem, amiért rajongtam. De ne csüggedjenek, mindenki más áradozik erről a babzsákról, hogy milyen csinos és mennyire elegáns. Tehát befogom a pofám.
Igen, van, amiben jobb, mint az Audi, BMW vagy Mercedes. Viszont sokkal több az, amiben egyelőre messze van. Még egy Mazdától is.
Az előzetes listán volt Ferrari, McLaren és az új Alfa, aztán az öregek tanácsa úgy döntött, hogy sok lesz ez nekik és sajnos igazuk volt.
Tudom, vagy félmillió olvasó várja egy éve lélegzetvisszafojtva ezt a pillanatot. Megint megyünk Tannisby-be, a jövő évi Év Autója-jelölteket tesztelni, nagy részüket még emberi szem nem látta.