Divat lett a luxusautógyártók körében a méhészkedés
A luxusmárkák a természetbarátságot is igyekeznek stílusosan csinálni/mímelni: a Bentley 120 ezres, a Rolls-Royce 300 ezres, a Lamborghini pedig 600 ezres méhészetet tart fent. Az olaszok méhei 2016 óta laknak a Lamborghini Parkban, és évi 430 kiló mézet állítanak elő, amit a vállalat alkalmazottai kapnak meg karácsonyra.
A Porsche ennél is nagyobb, másfél millió egyedet számláló méhészettel kezdett, ami azóta 3 milliósra duzzadt, de Stuttgartban nem nagylelkűsködnek, az évi egy tonna mézet a Porsche márkaboltban árulják. A Rolls a Porschéval ellentétben a minőségre megy rá a mennyiség helyett: azt állítják, hogy ez a mézek Rolls-Royce-a. Elképzelésünk sincs, hogy az milyen lehet.