A 2JZ Lambónál tahóbbat még biztosan nem láttál
Bryce Yeager nevét azért érdemes megjegyezni, mert ő az, aki elkészítette a legsuttyóbb Lamboghinit, ami létezik. Az autó a normális életét Gallardóként kezdte, aztán megkaparintotta Bryce, aki fokozatosan átszabta úgy, hogy lehetőleg minél többen mérgesen felszisszenjenek, amikor meglátják.
A szentségtörés a hátsó futómű átalakításával kezdődött, amit követett némi könnyítés, hiszen a Gallardo szinte összes hátsó burkolatát leszerelték. De itt nem álltak meg: teljesen egyedi a Lambo eleje, amit mostanában mégis inkább burkolatok nélkül használ a tulaj. Mivel így nincsenek bent a gyári fényszórók – az is kérdéses, hogy a helyük kiadja még egyáltalán, vagy sem –, ezért azokat univerzálisnak tűnő, téglalap alakúakkal helyettesítették.
Az ajtókba is lukakat flexeltek, amiket végül plexivel fedtek be, de a beltérbe is került egy visszafogott, piros színű bukókeret. A felnikkel se szerettek volna szerénykedni, ezért bűdületesen széles, kovácsolt Govad darabokat dobtak fel arany színben, fekete peremmel. A szárny, a toldatok és a csupaszítás miatt a látvány sokkal közelebb áll egy baromi drága homokfutóhoz, mint egy Gallardóhoz.
A tuningolt Gallardóknál már szinte alapnak számít a turbósítás, de itt ebben is van egy csavar: általában két turbót szoktak a V10-esre akasztani, itt viszont magát a V10-est se tartották meg. A helyére a Toyota Supra jól ismert sorhatos turbómotorja került, a 2JZ, amire egy gigantikus csigát akasztottak. Erre jön rá a legújabb agylövés, a cserkó a tahóság tejszínhabjának a tetején: egy utcai kuka méretű kipufogó, ami boldogan mered a levegőbe, ránézésre közel egy méter magasba. Polgárpukkasztó, az biztos.
Forrás: yeagerbomb142