Nem elég a GR86 ereje? Lógass bele Supra-motort
Az LS V8-ak mellett a Toyota 2JZ motorját cipőkanalazzák bele a legtöbb épített autóba, abban az esetben, ha a veretés a cél. Ez nem véletlen: a Toyota legendás sorhatosa gyakorlatilag a végtelenségig húzható és még durván bereszelve is tartós tud maradni.
A Toyota ügyes, de nem kifejezetten erős kicsi sportautója, a GR86 se úszta meg a motorcserét. Daigo Saito driftre épített versenyautójába egyértelműen kevés lett volna a GR86 gyári 2,4 literes bokszerének 235 lóereje, ezért a már alapállapotában is jóval erősebb, háromliteres 2JZ-t építették bele.
A videó alapján úgy tűnik, hogy jó erőben van a Toyota, amihez valószínűleg az is hozzájárul, hogy szinte biztosan nem elégedtek meg a régi-új motor gyári teljesítményével. Az átfaragott GR86-ot a pilóta gyönyörűen tereli az akadályként felállított teherautók között, de azért van egy olyan pont, amikor egy tempós csúszás után megnézi magának homokfalat.
Ha bővebben érdekel a Supra és a 2JZ, akkor ezt a videót mindenképpen nézd meg: