Már rég fájt ennyire
Jeremy Scott állítólag menő divattervező, elnézést, de nem tartozik a profilunkba. Esetünkben talán jobb is lenne, ha továbbra sem nyúlna autókhoz. Sőt, még Smartokhoz sem.

Az szinte biztos, hogy az autós sajtó sikolya hamar bejárja a földkerekséget, és ha így nézzük, nem is volt annyira haszontalan húzás rábízni ennek a limitált szériának a megtervezését az excentrikus művészre. Jeremy Scott rajongói és megrendelői közé tartozik Lady Gaga, Madonna, Björk és Rihanna. Ruháin, pólóin, és cipőin visszatérő motívum a szárny, és most kiderült, hogy az autón is. Szegény Smart Tridion cellája ugyanis két kisebb szárnyat kapott. Hát ez így néz ki, kábé mint Merkur túlméretes lábbelije, amely egyébként megfelel a közúti forgalomba helyezés követelményeinek, mivel az ENSZ EGB egyetlen előírása sem tiltja angyalszárnyak viselését.
Ahogy a Mercedes fogalmaz, ez egy extrém limitált széria lesz, vagyis ők is tisztában vannak azzal, hogy nehéz lenne benépesíteni ilyen Smartokkal a nagyvárosok utcáit. Nem is adtak meg gyártási tervszámot. Egyébként a kocsi utastere is kapott Jeremytől, például steppelt fehér bőrt, meg aláírást a szőnyegre. Ha nem lennének a négypontos övek, az egész úgy nézne ki, mint egy jól szituált kupleráj, tehát csöppet sem biztos, hogy elmarad a siker. Pláne Kínában, ahol számunkra amúgy is kicsit furcsa az emberek ízlése.
A felnijeit a Brabustól kapja a szárnyas töpörtyű, sőt, maga az autó is a Brabusnál készül. Háromféle motorvariánsa lesz, az alap 55 vagy az erősebb, 65 kilowattos villanymotoros verzión kívül az ezres, háromhengeres, 75 kilowattos (102 LE) benzines. A Smart forjeremy árai 33 és 40 ezer euró között alakulnak. Persze fintoroghatunk mi, valójában pont ez lehetett a Daimler marketingeseinek a célja: ez az az autó, amiről biztosan megemlékezik a sajtó, ergo hírverést csap a Smartnak. Magunk közt szólva, a Fortwo esetében tényleg elég magasan van az ingerküszöbünk, de Jeremy megugrotta a szintet. Gratulálunk.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
A BYD megcsinálja, amit más eddig nem mert megtenni
A kínaiak helyet kérnek a japán törpék klubjában.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
