Láttad már hogyan kapar fel egy sportos Audi egy beltéri sípályán? És három? Mi sem, és talán más sem nagyon, úgyhogy megmutatjuk. Recept: végy egy 1570 kilós RS3-at 400 lóerővel (500 Nm). Ízlés szerint mehet mellé egy 600 lóerős RS6 Avant (800 Nm) 2075 kilogrammal, végül kavard meg az egészet egy nehézsúlyú, 2345 kilogramm tömegű, 646 lóerős RS E-Tron GT-vel (830 Nm), és hajrá!
Tessék, meg is van minden szükséges információd. A videót a 4. percig tekered (ne aggódj, addig semmi érdekes nem történik), és megnézed azt, hogy. Na persze, majd lelövöm előre, mi? Tessék először szépen tippelni!
Na, megvan? Megnézted? Akkor innentől kezdve már leírhatom, hogy már ezt is tudjuk. Beltéri sípályán az RS E-Tron GT-nek nincs párja! Nem a tömegen múlt, de még csak nem is a newtonmétereken, hanem az elektronikán. Láthatóan az elektromos Audi kezelte a legjobban a szokványosnak nem, referenciának pedig végképp nem nevezhető kihívást. Hiába, a tengelyenként (pláne kerekenként) szabályozható villanymotor tud újat mutatni a tapadásról.