Ötszáz feletti jármű húsz pályán, több mint száz versenyautó, és olyan élethű részletek, amelyek garantáltan felmelegítik az Xbox Series X|S-t. Tükröződés, kosz, hang, fák, felhők, tömör gyönyörűség.
A Forza Motorsport alkotói pályánként 3 terabájt lézerszkennelt és nagyfelbontású fotós adat begyűjtése után ülnek a gép elé, hogy aztán a létező legélethűbben prezentálják az adott környezetet. A hamarosan érkező játékban pedig húsz pálya lesz, durván ötszáz járművel, melyek közül bő száz versenyautó.
A fényezés optikai reakcióit spektrométerekkel elemezték, hogy a festés reakciói a valóságot tükrözzék. A sérülés és koszolódás egyéni minden járművön, a 800 feletti tuning-opció pedig a hangot is a technikai fejlesztéssel arányosan változtatja meg.
4K felbontás 60 képkocka per másodpercnél, növényzet, időjárással változó aszfalthőmérséklet, tehát minden, amit egy autós játéktól elvárhatunk. A Forza kihasználja az Xbox teljesítményét, és továbbra is komoly konkurenciája a Playstation és a Gran Turismo párosának.
Ötszáz feletti autó nyolcszáz fejlesztési elemmel. Belegondolni is őrület, mennyi idő lesz mindegyiket kiismerni akár mások ellen, akár egyéni karrier módban.