Élőben is csak egy látványos szobor a Nissan Max-Out
Természetesen elektromos, kétüléses, és bár tavaly novemberben már megmutatták digitális formában, most itt van fizikális valójában is, hogy fantáziálhassunk a soha el nem készülő Nismo-variánsáról.
A Nissan a végtelenbe és tovább frissítgeti a GT-R-t, adott Amerikának egy duplaturbós V6-tal szerelt új Z sportautót, miközben lazán beledob az elektrifikációs programjába szűk 18 milliárd dollárt.
Ezen a ponton miről is szól tehát a Max-Out? Arról, hogy egy dögös koncepcióautó mellett a jövőről, azon belül pedig olyan száraz témákról, mint az akkumulátorok második élete, is sokkal jobb beszélgetni.
A Nissan arra is utal ezzel a sorrenddel, hogy a digitális világból idővel a moduláris elektromos hajtásláncoknak hála milyen gyorsan el lehet majd jutni a valódi termékekig. Persze azt nem ígérik, hogy a Max-Out bármilyen formában elérhetné a sorozatgyártást, de ettől még jó arról fantáziálni, hogy a Nissan sportos kabriókat tervez majd a széles tömegeknek.
Egyébként jól is néz ki, ami nem hátrány a koncepciók műfajában. Nem kell hát a Nismo sem, csak kétszáz lóerőnyi kilowatt a sima Max-Outban, a biztonság kedvéért egy fokkal tradicionálisabb ülésekkel. Gyerünk, Nissan!