A Maserati GranTurismo itthon 75 vagy 93 millió forint
Négy új GranTurismo már el is kelt Budapesten. Két Trofeo csúcsmodell, valamint két Modena szintén a V6-tal, csak gyengébb formában, valamint kevesebb szénszálas elemmel. Az elektromos Folgore viszont egyelőre nem rendelhető, hiába húzták meg az árát kemény 93,5 millió forintnál. 760 lóerővel ez a leggyorsabb verzió 325 km/h-s végsebességgel, és technikáját tekintve a legegyedibb is.
Tavaly októberben voltam a GranTurismo modenai premierjén a Maserati gyárban, tehát ti már mindent tudhattok az új 2+2-es olasz GT-ről azon kívül, hogy milyen is vezetni az új Nettuno V6-os hajtáslánccal, opcionális összkerékhajtással és légrugókkal. Íme hát az összes releváns részlet:
A Maserati a Stellantis csúcsmárkája, az előző GranTurismo pedig egy olyan slágerterméknek bizonyult, mely GranCabrio formában legalább olyan népszerű tudott maradni hosszú éveken át, mint a klasszikus coupé szintén a Ferrari V8-cal az orrában.
A magyar árakkal, szállítási időkkel és megrendelési várakozásokkal kapcsolatban annyit árult el a hazai forgalmazó Wallis Motor, hogy két Modena és két Trofeo már gazdára talált, előbbi bruttó 74 485 0000 Ft-os kezdőáron, utóbbi pedig 92 833 000 Ft-ról indulva.
Az elvileg még akár idén átvehető, ám ezen a ponton még nem rendelhető Folgore 93 562 000 forint 380 forintos euróval számolva, a Modena és a Trofeo szállítását pedig a megrendeléstől számított 3-4 hónapon belül ígéri a Maserati. A budapesti premieren volt egy MC20 és egy Merak is, tehát volt mit nézni a kék GranTurismo Trofeo mellett.