A hosszú hétvége sztárjai úgy tűnik a betonmixerek lesznek. Az előző egy eltévelyedett VW-t tessékelt a helyes irányba, a mostani videóban pedig egy Golfot vezető autós életét mentette meg, szintén egy mixer vezetője.
A carwow csapata ezúttal egy PDK váltóval szerelt GT3-at és egy manuális váltós GT3 Touringot eresztett egymásnak, az arra kibérelt reptéren. A két autó műszakilag szinte teljesen megegyezik, így valóban csak a váltó a különbség. Hogy kinek melyik az élvezetesebb, arra mindenki maga tudja a választ, a gyorsaságra pedig videóból kaphatjuk meg az eredményt.
Szegény autóson látszik, hogy nem nagyon érti, hogyan került szembe egy mixerrel, mindenesetre a teherautós határozottan folytatja az útját - ennek köszönhetően a Volkswagen sofőrje is megtalálta végre a helyes utat.
Ilyen tökéletesen kivitelezett ugratást legfeljebb filmekben láthatunk - aki sokat nézte a Cobra 11 vagy a Hazárd megye lordjai sorozatokat, azoknak ismerős lehet a mozdulatsor. A helyszínen tartózkodó teherautó pont egy balesetben megsérült autót szeretett volna elszállítani, amikor a figyelmetlen sofőr elugratott a platójáról.
A karosszérialakatos egy igazi hiányszakma. Aki jól dolgozik, ahhoz vagy két évre előre telített, vagy egy középkategóriás új autó áráért vállal el egy melót. Ilyen esetekben az ember kénytelen saját tudását összekapni és megoldani a hátsó futómű rögzítésének problémáját.
A Nissan Z egy jópofa sportautó, mely sajnos Európában nem kapható. A 370Z utódját a gyártó VR30DDTT jelölésű, 400 lóerős, háromliteres duplaturbós V6-osa mozgatja, melynek működésébe most alapos bepillantást nyerhetünk.
Ferrari attrakcióval bővült a dán Legoland kínálata: a kockagyár az olasz sportautómárkával együttműködve megépítette a világ első életnagyságú Monza SP1-ét. A kerekeket és gumikat leszámítva a főattrakció teljes egészében Legóból épült, de hogy pontosan mennyiből, azt nem tudjuk.
Korábban már beszámoltunk róla, hogy a Google és az Apple autói járják az ország útjait és készítik folyamatosan a felvételeket, a térképek frissítéséhez. Általában az emberek rajta szeretnének lenni ezeken a képeken és örülnek, ha vissza tudják nézni magukat - azonban nem mindenki osztozik ezen az állásponton.
"MEGÁLL AZ ÉSZ" címmel tette közzé legfrissebb videóját Facebookon az MKIF Zrt.
Szerda van, süt a nap, esténként viharok, beütött a nyár, virágoznak a küszöbök, hazánkban reneszánszukat élik a Mekkmesterek. Ez egyfelől vicces, mert jókat nevetünk a háztáji kreálmányokon, másfelől szomorú, hogy 2023-ban itt tartunk. Na jó, a BKV busz Remusra stoppolt kipufogója mégis inkább vicces, és egy talán kicsit menő is.
Tehát, fogadjátok szeretettel a napi szettet Feritől, Tomitól, Danitól, Petitől, Antitól és Tibitől. Ha te is láttál hasonlót, dobd át a takolas@mail.totalcar.hu -ra, és írd meg a sztoriját is. Ha vicces, menő, siralmas, vagy egyéb okból érdekes használt autó hirdetést láttál a Hahun, azt is küldd el!
Szia Marci,
Talán a sors iróniája, hogy magam is ebben a szektorban dolgozom. Az tény hogy sok gondolatot ébresztett a fejemben. A kép 2023.05 ben készült, ez talán még szomorúbbá teszi. Ja és egy istenverte Skoda favorit I.
Üdv.: Péter
Tamás már nem volt ilyen bőbeszédű, de a Sárváron lőtt képek így is sokat elárulnak a helyzet komolyságáról és a Volvo - küszöb relációkról.
A színt majdnem sikerült eltalálni!
Dani egyértelműen az Y generáció szülötte, hiszen Red Bull-t iszik a chilis babra, majd nem fél kibontakozni sem, amikor a helyzet úgy kívánja:
Sziasztok,
Ezt én követtem el az út szélén, egy árok fölött. Szerszámosláda épp nálam volt, az árokban pedig ezt találtam :) Később kicseréltem egy csilisbabos konzervre. (Amíg rá nem ért a szerelőm, persze.)
Honda Civic 1.5B @1999
Üdvözlettel: Dániel
Anti hat éve őrizgette a Népszínház utcában lőtt képeket, a Remus Ikarusról:
Sziasztok!
Lehet ezek a képek nem merítik ki a tákolás fogalmát, azonban jó példa a buszok javítását végző urak humorérzékére. Még 2017-ben fotóztam a Népszínház utcában álló 99-es vonalon közlekedő buszon. Hiába, a régi vasaknak is elkél egy kis tuning, hogy bírják a mai tempót.
Üdvözlettel: Antal
Feri is bejelentkezett egy győri fotóval, lassan az egész országot lefedjük:
Sziasztok!
Ezt a gyöngyszemet szinte pontosan 5 évvel ezelőtt láttam egy győri parkolóban. További szíves felhasználásra küldöm. :)
Üdv: Tibor
Feri már nem volt ennyire szószátyár, cserébe ő dokumentálta legjobban az önmetsző csavarokkal koszorúzott jótékony lemezt a Clio küszöbén.
Tárgy: lakatolás level 10
Ha te is láttál hasonlót, dobd át a takolas@mail.totalcar.hu -ra, és írd meg a sztoriját is. Ha vicces, menő, siralmas, vagy egyéb okból érdekes hirdetést láttál a Hahun, azt is küldd el!
Egy Aurus Senat összeütközött egy Volvo XC60-al hétfőn Moszkvában. A balesetben senki sem sérült meg komolyabban, a két autó közül az egyik viszont sokkal jobban roncsolódott, mint a másik. Na, de melyik?
TVR még sosem kelt el annyi pénzért, mint most a Speed 12 egy brit árverésen. Mindez mégsem annyira meglepő, hiszen utcai, vagyis rendszámos Speed 12-ből egyetlen egy készült 23 évvel ezelőtt, a prototípus pedig utoljára 2010-ben cserélt gazdát.
Május 24-én mutatják be a Touareg ráncfelvarrott változatát, ami többek között hátul világító VW emblémával frissül.
Egy hét alatt eljutottunk oda, hogy egy purhabbal kifújt küszöbre már fel sem kapjuk a fejünk. A nap tákolása rovat óriási sikert aratott, ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a naponta érkező, kotlákról és ravatalokról lőtt fotók garmadája. Viszont a sajnálatos helyzet az, hogy míg az egyik szemünk nevet a kézműves, sok esetben anyagi kényszer szülte műemlékeken, a másik szemünk sír, hiszen érdemes belegondolni, hogy ezek az autók köztünk járnak, és a törvény szerint ugyanolyan joggal vesznek részt a forgalomban, mint a rendesen karbantartott, szervizelt és megóvott autók, valamint gazdáik.
Jöjjenek most a legjobb képek kommentár nélkül, és ha neked is van fotód, küldd el a takolas@mail.totalcar.hu-ra.
A Lexus június elején bemutatja új crossoverét, az LBX-et. A bejelentéshez társult egy közeli kép a kocsi elejének harmadáról, amin a fényszórója, valamint a hűtőmaszkjának egy kis része látható.
A PIT-manőver autós üldözésnél papíron egy jó megoldás lehet az üldözött megállítására, viszont a körülmények jelentősen befolyásolhatják annak eredményességét. Viszont egy Georgia államokbeli üldözésnél minden összejött ahhoz, hogy ez tökéletesen végbemenjen.
Nem véletlenül került fel a nyolcas listámra, a GR86 a mai kor egyik legjátékosabb új autója - nem nagyon van ember, aki ne vigyorogva szállna ki belőle. Hatalmas élmény vezetni, főleg ha olyan ügyes kezekben van a kormány, mint a corners cz csapatáé.
Lóerők csatája látható a carwow legfrissebb videójában. De vajon melyik fog nyerni, a Mustang, a Hellcat vagy a ZL1?
Sydneyben rögzítették az alábbi videót, amelyen az látszik, ahogy egy Alfa Romeo Stelvio sofőrje egymás után kétszer is nekimegy egy kerítésnek.
A Kaáli Autó-Motor Múzeum még korábban azzal állított emléket a Mustang embléma tervezőjének, hogy az autó alkatrészeiből építették meg legendás logót. Most pedig erről a folyamatáról osztottak meg egy videót.
Ták a szeme, arca csupa derű - szólt a dal valaha, de már elhalkultak az orgonák. Az alufóliás Volvo, a purhabos Peugeot, a barkács Fiat, a stuttgarti Frankenstein és a bajor bökő után most irány Oroszország, a big biznisek és a Lada hazája. Pali 2006 óta őrizgeti a szombathelyi parkolóban lőtt szettet, és most úgy döntött, hogy megosztja velünk. A képeken egy szebb napokat is megélt Lada 2105 látható, amit tisztességesen megzúztak, majd slendriánul megfoltoztak. Az egyedi, tapétából kreált fabetét már csak hab a tortán, de beszéljenek helyettem inkább a képek:
Pali, köszi a képet! - Te is láttál tákolást? Fotót is lőttél róla? Dobd át a takolas@mail.totalcar.hu -ra, és írd meg a sztoriját is!
Valaki vagy valakik elloptak egy Honda Civicet, majd azt egy nagyjából másfél méter magas fémoszlopra tették, valahogy.
Minden eddiginél méretesebb díszrács kerülhet a Mercedes V osztály orrára. Ez arról fotóról derült ki, amivel a faceliftes modellt szellőztették meg. A nézése is sokkal szigorúbb lett, így a lámpák formája is jobban passzol a márka jelenlegi formanyelvébe.
A Volvo, a Peugeot, a Fiat és a stuttgarti Frankenstein után irány Bajorország. Sorozatunkat ezzel a BMW-re tapasztott, látszólag kézműves itatóval és egy agyonhúzott pótféklámpával folytatjuk. Csabi, a kép beküldője 2019 óta őrizgette a fotókat, és már pont kiszörnyülködte magát bennük, mire meglátta a felhívást és átdobta emailben a minap.
A Volvo, a Peugeot és a Fiat után most Stuttgart felé vesszük az irányt. Képünk alanya a tükörindexből ítélve egy modellfrissítés utáni (2000) W210 Mercedes, tehát a rohadós E-class, ráadásul ritka, dunkelgrün színben. A rendszámot kénytelen voltam kitakarni (a szélvédő mögött), de annyit azért elárulhatok, hogy a Classic felszereltséggel elégedetlen tulajdonos valószínűleg lengyel származású volt.
Nyugatnémet precizitás ide, vagy oda, a tulaj úgy tűnik, hogy sportosabb vonalakra vágyott, mikor Donatello után szabadon megformálta a kelet-európai AMG frontot: gipszből. Az anyagkalkulációba azonban némi hiba csúszott, hiszen végül mégsem volt elég az egy doboz zöld festék, ráadásul a becsiszolás is elmaradt a professzionális fényezés előtt. Egy biztos: az egyedi kinézetben sok munka van, mégha a végeredmény esztétikuma kérdéses is.
A képet köszönjük Daninak! Te is láttál tákolást? Fotót is lőttél róla? Dobd át a takolas@mail.totalcar.hu -ra, és írd meg a sztoriját is!