Kedves munkanap! Ezúton búcsúzom tőled, és kedves barátaidtól, a hatékonyságtól, a célorientáltságtól és az elkötelezettségtől is. Nem így indult ez a mai nap, de tudod az élet időnként felülírja az akaratot, a terveket. Tudod a nagymamám mindig azt mondta, ember tervez, Isten végez. Senki nem tudta, hogy éppen ma fog utolérni a hír: kijött az Elasto Mania Androidra.
Végtelenül aranyos és nem kevésbé mókás videó került fel a ConstructionSite nevű Insta-oldalra, amiben azt tekinthetjük meg, ahogy munkagépekkel készül el az étel. Hogy ne legyen olyan nehézkes a dolog, nem igazi, nehézgépekről van szó, hanem azoknak a kicsinyített, de tökéletesen működő másairől.
A BMW több mint harminc éve kínál gyermekeknek szánt kisautókat. A megújult BMW Baby Racer megkapta a legújabb utcai modellekről ismerős formatervet a hangsúlyos hódfog-vesékkel. A kisautót fekete, fehér és kék színekben kínálja a BMW.
A Reddit egyik bugyrában tűnt fel az alábbi fotó, melyen állítólag a Tesla Model 3 egyelőre be nem mutatott, frissített változata látható. A képet egy ffiarpg nevű felhasználó osztotta meg bármiféle kommentár nélkül, aki saját elmondása szerint nem a Teslának dolgozik.
Pokoli parákat élhet meg Charles Leclerc, a Forma-1 Ferrari pilótája, akinek az utóbbi időben ismeretlen körülmények között kiszivárgott a valódi lakcíme. Na, és vajon hogyan reagáltak erre a rajongók? Igen, pontosan olyan kiábrándítóan, ahogy azt elsőre képzelnéd.
Készültünk néhány verssel azoknak, akik esetleg a Húsvétot autós körökben töltenék, viszont a társaság hölgy tagjait mindenképp szeretnék meglocsolni. Ezzel kívánunk kellemes húsvéti ünnepeket nektek!
Kezdjünk rögtön egy vízforralós versikével.
Zöld erdőben jártam,
faros Skodát láttam,
le akart robbanni,
szabad-e locsolni?
Ahogy arról korábban írtunk, bemutatták Gordon Murray, a McLaren F1-et is megálmodó legendás autóipari szakember, a Gordon Murray Automotive alapító igazgatójának legújabb művét, a T.33 Spidert. A modell a T.33 kupé nyitott tetejű változata, melyben az a brutális 4 literes V12-es szívómotor üvölt, mely a T.50-ben egészen 12 000-ig pörög, ám itt a limiter már 11 100-nál leszabályoz.
Nincs forgalmija, ezért rendszáma sem. Nem működnek a belső képernyők, V10 helyett V8 van az orrában, ám még így is $141,777 lett a vége, mert a négy évad forgatásához legyártott elvileg 14 autó közül ez az egyik legszebb.
Rohantok, rohanunk, kávé mellett, buszra várva pörögnek a hírek. A totalcaros "Ma is tanultam valamit" cikkeket gyorsan fogyasztható formátumnak szánjuk, amik mentesek a hasonlatoktól, körmondatoktól és egyéb időrabló ármányoktól. Nem kell izgulni, ezek nem válnak az ún. mondatokból álló cikkek kárára.
Rohantok, rohanunk, kávé mellett, buszra várva pörögnek a hírek. A totalcaros "Ma is tanultam valamit" cikkeket gyorsan fogyasztható formátumnak szánjuk, amik mentesek a hasonlatoktól, körmondatoktól és egyéb időrabló ármányoktól. Nem kell izgulni, ezek nem válnak az ún. mondatokból álló cikkek kárára.
Ezt a videót legszívesebben úgy mutatnám meg, ahogy webszerkesztő Tomunk szembesített vele engem. Egyszerűen minden figyelmeztetés nélkül felém fordította a monitort, és azt mondta “nézd csak.” És úgy volt tökéletes. Csak hát az online újságírás nem ilyen: kell kép, szöveg, cím. Nem lehet igazán gyanútlanul ráönteni a másikra. Milyen kár!
Mit tud a Toyota városi autója a német autópályán? A maga módján egész sokat, pláne, ha hozzátesszük, az 1,5-ös, háromhengeres szívó igazából még valamivel nagyobb tempót is képes lett volna elérni. Igaz, a hatsebességes manuállal, a videóban is viszontlátható pedálkezelés mellett nem tartható a 7 literes átlagfogyasztás, amit Gajdán Miki ugyanebből a motorból, de a Cross változatból préselt ki. Mégiscsak az a Yaris igazi otthona.
Fura manőverre lettek figyelmesek azok a közlekedők, akik 2023. március 15-én a reggeli órákban Szabadkígyós külterületén jártak. Egy autós sávtartása (azaz sáv nem tartása) okozott meglepetést, aki a sávját többször elhagyta, majd visszatért oda. A felvételt elküldték egy Békés vármegyei hírportálnak, ahonnan megfutott a közösségi médiafelületeken és végül a Békéscsabai Rendőrkapitányság Közlekedésrendészeti Osztályának az asztalán kötött ki, akik eljárást indítottak az ügyben, mivel ez a manőver szabálytalan.
A floridai Miamiban működő Modificata nevű cég tömött be egy sokak által vágyott piaci rést. A 9000-es fordulatszámra képes Ferrari 458 Specialéból készítettek egy manuális váltóval szerelt verziót. Nagy öröm ez a #savethemanuals, vagy a "mentsük meg a kézi váltós autókat" mozgalom tagjainak.
115 lóerő, 2 henger és nagyjából 500 kiló a két autó közötti különbség. De mi fog nyerni, az erőtöbblet vagy a súlykülönbség?
Elvileg hét és fél millió euróba került, de ez teljesen mindegy, hisz csak ötöt készít a Pagani, és előre el is kelt mind, mivel két gyűjtő ötlete volt az egész. Ez a Huayra Codalunga, itt épp a havas versenypályán St. Moritzban. Jó mozgásban látni.
Hosszú évek találgatása, kitartó sejtelmei és titokzatos nürburgringi tesztelések után megérkezett a megerősített hír, valóban jön a villanyhajtással kiegészített 911-es. Oliver Blume, a Porsche vezérigazgatója a brit CAR Magazine számára adott interjút, amiben többek között kitért az érkező, 2023-as modellekre, a Cayenne fölé pozícionált, teljesen elektromos meghajtású, hétszemélyes SUV-ra is.
Az elektromos Citroën Ami egy mopedautó. 425-485 kilós az akkumulátor méretétől függően, nyolc lóerős motor hajtja elől, és tizennégy éven felüliek már vezethetik bizonyos európai országokban, mivel végsebessége 50 km/h alatt marad. Ám lassan is lehet látványosat borulni.
Az animációs filmek tengerében eljött a Super Mario Bros. ideje. Ha pedig Mario elindul a hercegnőért, fut is, ugrik is, és persze gokartozik is. Hol van már a két dimenzió kora?
Megvan a Tolvajtempó c. film? Mindegy is, hogy melyik, az 1974-es vagy a 2000-ben Nicholas Cage-dzsel újraforgatott változat. Az eredeti címe mindkét filmnek Gone in 60 Seconds, ami arra utal, hogy a címszereplőknek csupán egy percre van szükségük egy autó meglovasításához. Jelzem: a valósághoz képest a film szereplőinek van mit tanulniuk. Nézd csak meg a lenti felvételt!
Meleg helyzetbe került egy 50 és egy 54 éves belga férfi, akik Olaszországba utaztak élményt gyűjteni. Meg is értem: az anconai Osimo gyönyörű környék, hívogató lankás kanyarokkal, finom ételekkel és 15-16 fok körüli márciusi napsütéssel. Valószínűleg nincs olyan, aki ne szeretne itt megküldeni egy (pláne kettő) Ferrarit. Ők meg is tették, csak ez most nem sült el jól.
A Donkervoort 1978 óta gyárt szuperkönnyű kézzel készült sportautókat, ám hiába voltak modelljeik piszkosul élvezetesek és gyorsak - még ha szépek nem is - egy alapvető funkció hiányzott belőlük: a csomagtartó. Azonban szerencsére mindenki fellélegezhet, mivel a gyártó bejelentette: legújabb modelljük, az F22 végre egy rendes, igazi 298 literes csomagteret is kap!
Valóra vált egy fiatal srác álma, majd darabokra is tört. Mármint szó szerint ez történt. A 24 éves Grant Burnett a brit Click Competitions nyereményoldal szerencsés kiválasztottja, aki nem is olyan régen egy Lamborghini Huracánnal mehetett haza. Gondolom kitalálod, hogy mi a sztori vége: a boldogság úgy egy hétig tartott.
Épphogy egy hete adtam vissza a Ford Focus tesztautót, és utólag kellett rájönnöm, hogy egy egészen komoly ziccer mellett mentem el. Az a helyzet, hogy nem próbáltam ki, mennyit megy a gép, pedig érdekes, hogy hol vannak az egyliteres, háromhengeres motor végső határai egy 1,4 tonnás kasztnival a hátán. A néhány napja megjelent tesztben arról meséltem, hogy minden prekoncepciómmal ellentétben 150-ről 170-ig egészen tisztességesen gyorsul a 155 lóerős hibrid kombi.