Sokan támadják a Nissant, az autós társadalom szkeptikusan áll a 7:26,6-os nürburgringi köridőhöz. Egy texasi tuning cég, az East Texas Muscle Cars, nemcsak azt állítja, hogy a GT-R nem utcai gumikon futotta a gyors kört, de azt is, hogy képesek úgy átalakítani a 2010-es Camarót, hogy az 7:26,6-on belül körbeérjen a Nürburgringen.
Az átalakítás természetesen nem teljes körű, vagyis a Camaróból nem versenyautó készül, hanem az utcán is legálisan használható autó. A texasziak annyira komolyan veszik a dolgot, hogy már most leszögezték, az ő kocsijuk utcai gumikon esik majd az aszfaltnak.
Nem lesz könnyű dolguk, ez a 7:26,7-es köridő borzalmasan erős, még a Porsche Carrera GT, mely ráadásul nagyságrendekkel drágább autó, sem képes arra, hogy ilyen gyors kört fusson. A siker érdekében az ETMC úgy döntött, nem a V8-as, hanem a könnyebb V6-os Camarót választja, melynek teljesítményét Squire Turbo Systems márkájú turbófeltöltővel 500 lóerő környékére tornázza fel.
Természetesen a teljesítmény magában egyáltalán nem elég ahhoz, hogy egy kocsi jó időt fusson versenypályán, a kezelhetőség legalább olyan fontos. Az ETMC teljesen átalakítja a Camaro futóművét és úgy, ahogy van, kicseréli hatékonyabbra az egész fékrendszert a speciális feladathoz. Az amerikaiak nem szeretnék, hogy bárki is kétséggel fogadja majd a Camaro által felállított időt, így már most leszögezték, Bridgestone utcai gumikon gurul majd a kocsi.