Igazi zaftos iparikém-sztori kezd kibontakozni a GM-Daewoo és egy kevéssé ismert orosz autógyár, a TagAZ között.
A GM-Daewoo azzal vádolja két korábbi mérnökét, akiket később az orosz gyártó vett fel, hogy legalább 6000 dokumentumot, tervrajzokat és leírásokat csempésztek át új munkaadójukhoz. A TagAZ állítólag ezeknek a terveknek a felhasználásával tudta kifejleszteni a C100 típust, amelyet saját tervezésű autóként hoztak forgalomba. A két autó – a Daewoo/Chevrolet Lacetti és a C100 között – valóban felfedezhető némi hasonlóság, bár indigó-másolásról nem beszélhetünk. Egyelőre a dél-koreai hatóságok vizsgálódnak az ügyben, így nem tudni, hogy bebizonyosodnak-e a vádak, de hosszú ideje ez az első eset – eltekintve a hatástalan kínai másolási perektől – amikor két autógyár között ilyen kémkedési vádak merülnek fel.
Rossz nyelvek szerint a GM egyfajta próbának szánja a TagAZ beperlését, azt próbálják felmérni vele, hogy milyen hatékonysággal tudnának fellépni, ha az Opel új, orosz résztulajdonosa révén más modellek tervei is orosz autógyártóknál bukkannának fel.