7:39 alatt ért körbe a Nürburgringen, vagyis tíz másodperccel lett gyorsabb a 2010-es Porsche 911 Turbo az elődjénél.
A következő 911 Turbo 3,8 literes, ikerturbós, hathengeres motorjának teljesítménye valahol 500 lóerő közelében lesz, vagyis nagyjából 20 lóerővel lesz erősebb a jelenlegi 3,6 literesnél. A megoldás kulcsa azonban nem az erőkülönbség, még egy ilyen hosszú pályán, mint a Nürburgring sem hoz tíz másodpercet ez a néhány százalékos teljesítménynövekedés.
Az új modell 25 kilóval könnyebb lett, és ami ennél is fontosabb, végre kétkuplungos robotváltót kapott az automata helyett. Az új Porschéban 309 lóerő jut egy tonnára, ami elég brutális arány, nem csoda, hogy az autó 3,4 másodperc alatt képes felgyorsulni 0-ról 100-ra.