A közönség a Genfi Autószalonon láthatja először a Honda hibrid kupéját, amelyet a gyáriak – talán egy kicsit nagyképűen – a világ első hibrid sportkocsijaként emlegetnek.
A CR-Z kétségkívül látványos darab, egy tisztességes benzinmotorral és kisebb tömeggel talán a CRX méltó utódja is lehetne, de a maga 122 lóerejével és 1196 kilogrammjával aligha lesz a hírhedt elődhöz mérhető zsebrakéta. Ennek ellenére a Honda szóvivője szerint gokartszerű futóművével és közvetlen kormányzásával a CR-Z élményautóként sem vall majd szégyent, miközben sokkal kevésbé terheli majd a környezetet, mint a hasonló dinamikájú benzines vagy akár dízelmotoros modellek.
A CR-Z 1,5 literes, 102 lóerős benzinmotorját egy 20 lóerős villanymotor segíti, főleg elindulásnál és gyorsításkor, azonos séma szerint, mint az Insightban vagy a Civic Hybridben. A két motorhoz hatfokozatú, kézi váltót kapcsolnak.
A magyarországi árképzést egyelőre nem ismerjük, de a nyugat-európai piac árait nézve 5 és 6 millió forint közti összegre számíthatunk. Később állítólag lesz egy Mugen változat is – persze jelentős felárral –, amelybe erősebb motorok kerülhetnek.