Bár az eredmények javultak az utolsó hónapokban, 2009 így is az évtized legrosszabb esztendője a Peugeot-Citroen számára. A francia autógyártó 1,16 milliárd eurós veszteséggel működött a tavalyi évben.
A PSA csoport már 2008-ban is veszteséges volt, de az akkori, 363 millió eurós negatív eredmény csak a kezdet volt. 2009 második félévében 926 milliót égetett el a vállalat működése, így a második félév 199 milliós vesztesége határozott javulást jelez. A gyenge pénzügyi eredmények nagy részben persze a 2008 végi válságsokk számlájára írhatók, amikor az egész világon megtorpantak az autóeladások, de a Peugeot-Citroennek mindenképp határozott lépéseket kell tennie a hatékonyabb működés érdekében, ha újra nyereségessé akarja tenni működését. A francia vállalat előrejelzése szerint az idén is a piac mintegy 9%-os zsugorodására kell számítani, és egyelőre nem látszik, hogy a cég miképp szeretné kezelni a helyzetet, így valószínű, hogy még 2010 is veszteséget hoz a PSA konszern számára.
A Peugeot továbbra is kölcsönösen hasznos együttműködésekkel igyekszik olcsóbbá tenni a működését. Folytatják a közös motorfejlesztést a BMW-vel, a kisautógyártást a Toyotával, recseg-ropog, de még egyben van a Fiattal közösen alapított haszonjármű-üzletág, és a Mitsubishivel is szorosabbra fűzik a kapcsolatukat – egyes értesülések szerint olyannyira, hogy a franciák még a japán gyártó részvényeiből is vásárolni szeretnének 30 és 50% közötti mennyiséget.