Nem csak az Aston Martin tud Toyota miniautót pimpelni: itt egy földön kúszó, malomkerekű példány a New York Auto Show-ról.
Valószínűleg az iQ lenne a legutolsó autó, amelyet tuningolni kezdenénk: sportolásra látványosan alkalmatlan, lépésnyi tengelytávú gyösz, amiből 150 km/h felett egy méternyi egyenes haladást sem néz ki az ember. Pedig nem nagy mutatvány megvadítani a külsejét, legalábbis ezt mutatja a Toyota által felkért amerikai Five Axis tuningcég kreációja. Csak néhány küszöb- és lökhárítótoldat, masszív sárvédő-szélesítések, 18 hüvelykes felnik, kőkemény, ültetett Tein sportfutómű, TRD fékrendszer és 215/40-es gumik kellenek hozzá. Az autó orra is más egy kissé, mint amit Európában megszokhattunk, de ez nem a tuningmesterek műve: az amerikai, Scion jelvényes kivitelre gyárilag ilyen első részt szabtak. Motortuning persze nincsen: az 1,3 literes motor és a CVT váltó menni elég, a száguldásról majd gondoskodik a beragadt gázpedál.
Az iQ-val Észak-Amerikában teljesen más célközönséget céloz a Toyota, mint Európában: elsősorban módos fiatalok első autójának szánják, ezért is kapta meg a Scion márkajelzést, míg Európában elsősorban a zsúfolt, parkolási gondokkal küzdő belvárosok lakóit próbálják megcélozni.