Lamborghini SV ferde szemmel
A Murcielago LP 670-4 SV alapjaira építettek egy különleges változatot, külön a leggazdagabb kínai Lambo-vásárlók számára. A China Limited Edition a Lamborghininél elérhető legkomolyabb technikát vonultatja fel, de csak néhány példányt építenek belőle.
Bár közvetlenül a nyugdíjazás előtt áll, a Murcielago azért így is tiszteletet parancsoló jelenség, különösen ezzel a jellegzetes szürke-naracs-fekete fényezéssel, amelyet a kínai változat kapott. A 6,5 literes V12-es motorhoz ugyan nem nyúltak az olasz sportkocsigyár tervezői, de a 670 lóerős csúcsteljesítmény bőségesen elegendő, hogy a leggyorsabb sportkocsivá tegye az utolsó klasszikus, csővázas Lambót. A nagy szárnyas, egy mázsával megkönnyített SV-nek 3,2 másodperc alatt megy a 0-100 km/h-s sprint 3,2, a végsebessége pedig 337 km/h. Lehetne valamivel több is, de az első és hátsó légterelők 5 km/h-s végsebesség-csökkenést okoznak. Tekintve, hogy a legbátrabbak is csak egyszer-kétszer próbálják ki, hogy mennyit megy egy ilyen autó, viszont kanyarodni általában gyorsan szoktak egy Lamborghinivel, a csere tisztességesnek tűnik.
A Lamborghini szerint a kínai különkiadásból legfeljebb tíz példányt építenek – valószínű, csupán azzal a céllal, hogy a távol-keleti országban is ismertebbé tegyék a Lamborghini nevet, hiszen ez a változat lényegében csak a festésében különbözik a többi SV-től – és ez a sorozat valószínűleg az egyik utolsó speciális széria lesz, hiszen gyorsan közeledik a Murcielago leváltásának ideje.