Több prototípust is bemutatott már a Marussia, de eddig inkább szkeptikusan nézegettük a sajátos formatervezésű B1 és B2 sportkocsikat, illetve az F2 névre keresztelt SUV-ot. Ma viszont bejelentette Nikolai Formenko, a vállalkozás ügyvezetője, hogy százezer euró körüli áron megvásárolhatók az első sorozatgyártású gépek.
Nagyrészt kézzel szerelik össze a moszkvai gyárban az autókat, a Cosworth-tól vásárolt 245 lóerős, 3,5 literes, V6-os motorral, illetve a KW-től beszerzett futóművel. Évi háromszáz darab gyártására rendezkedtek egyelőre be az oroszok, de kétezerig tudják bővíteni a kapacitást, amire szükség is lehet, ha igaz, hogy már hétszáz megrendelés érkezett be a Marussiához.
Nehezen hihető, hogy ekkora kereslet lenne a nem igazán kimagasló teljesítményű, komoly szerviz- és kereskedői háttér nélküli cég szokatlan termékei iránt, de ismerve az orosz patriotizmust, nem zárható ki, hogy valóban sikeres lesz a vállalkozás.