A Nissan a GT-R modellfrissítésénél a finomhangolásra koncentrált: kicsit több kraft, hatékonyabb aerodinamika és erősebb fékek jellemzik a 2011-es kiadást. A két új különleges modell, a Club Track és az Egoist viszont olyan extrákkal teszi még vonzóbbá az über-Nissant, amelyeket kevés más gyári autóban találhatunk meg. Persze ennek ára is van.
Mi mással lehetne fenntartani az érdeklődést egy sportkocsi iránt, mint még nagyobb teljesítménnyel: 523 lóerőre és 630 Nm-re húzták fel a 3,8 literes V6-ost a 2011-es GT-R-ben, viszont egyidejűleg lejjebb szorították a fogyasztását is. Állítólag 8,5 liter benzinnel is el lehet jutni vele 100 kilométerre, de nem valószínű, hogy ennyit nyel majd a jellemző használati mód mellett.
Az új első és hátsó lökhárítókkal sikerült 0,27-ről 0,26-ra javítani az alaktényezőt, ami szép teljesítmény, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy emellett 10%-kal nőtt a leszorítóerő is. A parasztvakító LED-es lámpák és a nagyobb kipufogók mellett viszont örömmel regisztrálhatjuk, hogy erősebb fékeket is szereltek rá, sőt, a futóművet is áthangolták – remélhetőleg jó irányban változtattak a rugóállandókon és a lengéscsillapításon.
A legérdekesebb új jövevények mégis a Club Track és Egoist névre keresztelt különleges modellek. Előbbi egy versenyalkatrészekkel tuningolt változat, amelyhez pályaoktatás is jár, míg az egoista inkább a luxusra gyúrt: egyedi bőrkárpittal, szénszálas hátsó szárnnyal és titán kipufogóval próbálja még exkluzívabb fénybe helyezni a GT-R-t. Figyelemfelkeltő nevét az egyedi Bose hangrendszerről kapta, amely kimondottan a vezetőülésre lett optimalizálva, de lehetne a névadó a gyár egoizmusa is, hiszen a japán árlista szerint majdnem a kétszeresébe kerül az alapmodellnek.