A WagonR+ ugyan már nem kapható, de a japánok még nem felejtették el a receptet. Ha úgy vesszük, az új MR Wagon akár egykori népautónk szellemi utódjának is tekinthető.
A 3,395 méter hosszú, 1,475 méter széles és 1,625 méter magas doboz egyelőre csak a japán piacon lesz kapható, méghozzá az adókedvezményes Kei kategória legújabb versenyzője lesz. Ennek megfelelően 660 köbcentis, háromhengeres motort szerelnek bele, kétféle kivitelben. A szívómotor 54, a turbós 64 lóerős. Ahogy ezeknél a modelleknél megszokott, az MR Wagon kapható lesz első- és összkerék-hajtással, viszont csak fokozatmentes automata váltóval gyártják majd. A felszereltség az itteni kisautókban szokatlan kényelmi eszközöket is tartalmaz, így érintőképernyős fedélzeti számítógépet és visszagurulás-gátlót.
A Suzuki kis dobozjárműve méretéhez képest nem is olyan olcsó: átszámítva 2,77 millió forintba kerül az alapkivitel, bár valószínű, hogy így is meglehetősen népszerű lesz a célközönség körében, legalábbis a hasonló árú elődmodell népszerűsége alapján erre lehet következtetni.