Az ikerturbós V8-as 4,4 másodperc alatt gyorsítja 100-ra a vasat.
Ötödik generációjához érkezett az 1984 óta gyártott M5. Az új modellben egy új fejlesztésű 4,4 literes, ikerturbós V8-as mutatkozik be, mely 560 lóerős teljesítményével és 680Nm-es csúcsnyomatékával 4,4 másodperc alatt gyorsítja fel a kocsit álló helyzetből 100 km/h-s sebességre, de a 200 km/h elérése is mindössze 13 másodpercig tart. Az autó végsebessége 250 km/h, de ha megrendeljük hozzá az M Driver's Csomagot, akkor az elektronika 305-ig engedi gyorsulni.
Miközben a teljesítménye nőtt, a fogyasztása csökkent az M5-nek, vegyes ciklusban 9,9 literes fogyasztást mértek 100 kilométeren. Ez azt jelenti, hogy amíg a teljesítmény 10, a nyomaték pedig 30%-kal nőtt, több mint 30%-kal sikerült lejjebb vinni a fogyasztást, ami az Efficient Dynamics technológiának köszönhető, mely egyebek közt magában foglalja a Start-Stop funkciót és a fékenergia visszanyerő rendszert.
Az erő a kormányról vezérelhető kétkuplungos, hétsebességes Drivelogic váltón keresztül jut el a hátsó tengelyhez, melyre az Active M Differential névre keresztelt önzáró differenciálművet szerelték, hogy minél kevesebb erő vesszen kárba kigyorsításkor. Az elektromosan vezérelt diffi képes rá, hogy extrém szituációban elvegye az erő 100%-át az egyik hajtott kerékről és áthelyezze a másikra.
Kívülről a hatalmas első kötény és a rajta tátongó óriási légbeömlők alapján lehet a legkönnyebben felismerni az M5-t. Oldalról a kiszélesített kerékjárati ívek árulkodnak, és természetesen a hátsó szoknya is hosszabb a megszokottnál; az autó hátsó része alatt húzódó diffúzor is jól látható. A csúcs Ötös 19-es felniken gurul.
Az utastér, ahogy azt megszoktuk, egyszerre sportos és elegáns, az M sportülések és sportkormány természetesen nem feláras. A kocsihoz kényelmi és biztonsági rendszerek egész seregét megvásárolhatjuk, olyanokat, mint az éjjel látó, gyalogosfelismerő rendszerrel ellátott Night Vision vagy a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
Rengetegen vezettek ittasan a húsvéti hosszú hétvégén
Az ellenőrzések során Budapesten és Pest vármegyében akadt fenn a legtöbb ittas sofőr.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
