A Fisker Karma az elmúlt évek legnagyobb ígérete volt. Elektromos hajtású modell hatótáv-növelő benzinmotorral, hatalmas teljesítménnyel, elegáns formával és ehhez méltó árcédulával. Most azonban, hogy hivatalosan is kapható, és hivatalos mérések is születtek, már nem is tűnik annyira tökéletesnek.
Az amerikai EPA ugyanis alapos méréseket végzett az engedélyeztetési eljárás kapcsán. Elsősorban a valós fogyasztást és hatótávolságot vizsgálták, és az eredményekből kiderült, hogy a Karma nem hogy nem takarékos, de bizonyos helyzetekben kifejezetten pazarló. Egyrészt a gyáriak által megadott 80 helyett 51 kilométer után merül le az autó akkumulátora. Ami azonban ennél is kellemetlenebb, ha beindul a benzinmotor, az EPA ciklusban az autó több mint 11 liter benzint fogyaszt el 100 kilométeren, annyit, mint némelyik V8-as konkurense.
Ettől persze még elképzelhető, hogy arra, amire szánták, megfelel, azaz kellemes élményautó amellyel könnyű feltűnést kelteni, de aki azért venné, hogy kímélje a környezetét, csalódni fog: a Karma étvágya kifejezetten átlag feletti, ami az akkumulátorokat töltő kétliteres Opel turbómotornak köszönhető.