Lényegében az utcai modellel egy időben mutatták be a BRZ kupé Super GT változatát, amelytől a versenypályán várnak komoly sikerszériát. Az előd, a Legacy B4 jól szerepelt, így a kupé – amely a karosszérián kívül nem is emlékeztet a sorozatgyártmányra – szintén jó esélyekkel indul.
A Super GT sorozat Japán egyik legnépszerűbb autóverseny-sorozata, amelyben gyakorlatilag az összes hazai gyártó gyári autókkal vesz részt. A szabályzatában leginkább a Nascarra vagy a DTM-re emlékeztető sorozatban az utcai modellekre csak távolról emlékeztető modellek indulnak, amelyekbe a szériamodellből csak a tető és a hajtáslánc kerül át – ez utóbbi persze jelentős módosítások után. A Subaru a kisebbik kategóriában, a GT300-ban indítja a BRZ versenyváltozatát, ahol korábban tarolt az összkerék-hajtású Legacy B4-essel.
Az autó adatait sajnos nem ismerjük, de valószínű, hogy ha a motorblokk azonos is, a kétliteres boxermotor itt sokkal erősebb, mint bármelyik utcai Subaruban.