Úgy néz ki, a legolcsóbb autók manapság Indiában teremnek. Ott a szánalmas külsejű, de filléres Tata Nano, de most itt egy másik gyártó, amely mindkét szempontból messze felülmúlja.
Aki ismeri a Bajaj nevet, nyilván ős-Vespára emlékeztető robogóiról jegyezte meg, amelyeket néhány évig itthon is forgalmaztak. Az olcsó kétkerekűek, illetve a belőlük épített háromkerekű motoriksák elképesztően népszerűek ma is Indiában, de a Bajaj láthatóan az autók piaca felé kacsintgat.
Kifejlesztettek egy négykerekűt, amely autónak ugyan alig nevezhető, de megvéd az esőtől, és ha lassan is, képes négy személlyel áthidalni a távolságot két pont között. A RE60 nevű készség nagyon furcsa szerzet: 12 hüvelykes felnijein robogókra jellemző virsligumikat hord, mindössze 2,75 méter hosszú és 1,3 méter széles, viszont 1,63 méter magas, így az sem teljesen világos, hogy hogyan férnek el benne négyen, viszont mivel négy oldalajtaja van, nem kérdéses, hogy ennyi embert terveznek belezsúfolni. További sajátos megoldás, hogy az ablakok nem lehúzhatók, ehelyett úgy nyílnak, mint annak idején a Citroen 2CV-ken: az alsó felük felcsapható a felsőre.
A jármű szokatlanul könnyű, csupán 400 kilogrammot nyom, viszont a hajtását egy 200 köbcentis egyhengeres motor végzi, így nehéz volna dinamikusnak nevezni: a végsebessége mindössze 70 km/h. Cserébe nem csak takarékos – állítólag 2,8 literrel elmegy 100 kilométert – de olcsó is lesz: mindenképp jóval a Tata Nano 700 ezer forint körüli ára alá szeretne lőni a Bajaj, hiszen a konkurens modell a maga 33 lóerejével és 100 km/h körüli végsebességével egy nappali-méretű rakéta a RE60-ashoz képest.