Álljon itt egy kis egyveleg mindenből, amit külön már be is mutattunk a híreink között, és azokból az érdekességekből, melyek nem érdemelnek pár sornál többet.
A Subaru standjáról mindent elmond, hogy a legérdekesebb dolog az új, lépcsőshátú Impreza WRX STi volt. Úgy látszik, belátták, hogy ez a púposforma, ötajtós STi nem az igazi. És igazuk volt. Ahogy annak a több tízezer Impreza-fanatikusnak is, akik kikövetelték maguknak a szedánt. Sokkal jobban néz ki, arányosabb, a négykipufogós fenék agresszív és erőt sejtető. Végre!
Az Irmscher standján botlottunk bele a Genfi Autószalon legnagyobb hülyeségébe. Mert az egy dolog, hogy nekiáll faragni egy dízel Peugeot Partnert – elvégre mindenki követhet el hibákat –, de az, hogy a dupla ággyal és Westfalia-tetővel ellátott kreatúrának a Városi Kempingező nevet adja...
Értetlenül néztünk össze az olasz kollégával: ki a franc akar egy városban kempingezni? Nem tudtuk megfejteni, de ha netán ön szívesen főzné kempingfőzőn a löncshúst, vagy melegítené a sóletet a Hősök terén, akkor tudja, hogy a városi kempingezők célcsoportját már ki is szolgálták: az Irmschernél lehet leadni a rendeléseket.
Gyorsan gyógyítanunk kellett magunkat valami széppel, ezért megnéztük a Lamborghini-standon a kétüléses, brokátvörös Aventador J tanulmányt. Eszementül néz ki, és valószínűleg úgy is megy, reméljük, meg merik lépni a szériagyártást, az őrült ötletek adják az autóipar színét, kell ez nekünk, most!
Innen átsétáltunk a rokon Porsche-standra, hogy megnézzük az új Boxstert, de csak egy – a kifutó modellhez nagyon hasonlót – találtunk. Útközben belebotlottunk Sir Jackie Stewartba, aki éppen a Bentley szuper-VIP vendége volt, de a borzalmas SUV-tól ő is inkább az Audi VIP lounge-ba menekült. Eléggé megöregedett, de nem kezdett el hisztizni, mint egy Való Világ-celeb, amikor megállítottam és kértem tőle egy autogramot. Nagynak születni kell.
Az új Boxster karosszériája – bármilyen meglepő – minden ponton eltér az előzőtől. Merevebb, erősebb és tágasabb lett (hatvan millimétert nőtt a tengelytáv, negyvenet az első nyomtáv, tizennyolcat a hátsó), valamint megkapta a standard Porsche-középkonzolt, start-stop és fékenergia-rekuperáló rendszert. A mezei Boxster 2,7 literes, hathengeres bokszermotorja már 265 lóerős, a nagyobbik, 3,4 literes pedig 315 a Boxster S-ben. Előbbivel 264 km/órás végsebességet és 5,7 másodperces százas sprintet tud, míg utóbbival 279 km/óra a maximum és kerek öt másodperc a 0-100.
Meg szerettük volna nézi közelebbről a Pagani Huayrát is, de a lehetetlen nevű szupersport-autó körül annyian tolongtak, hogy nem láttunk semmit. Jellemzően mindenkit az érdekelt, meddig van skálázva a sebességmérő. Azért a nyitott motorháztető mellett volt annyi helyünk, hogy megörökítsük a gyönyörű, V12-es AMG-motort.
Ha már a szépnél tartunk, mindenképpen meg kell említeni az új Ferrari F12 Berlinettát is, amelyet a Pininfarina standján teljes nyugalommal fotózhattunk körbe, míg ugyanezt az autót a Ferrarinál ellepték és szinte beköpték a legyek. Pedig csak annyi volt a különbség köztük, hogy amaz piros volt, nem fekete. Mondanunk sem kell, hogy az autó egyszerűen pazar, igazi orrmotoros Ferrari-forma, ahogy az a nagy könyvben meg van írva.
Hopp, egy kép erejéig örökítsük meg az AC standját, bizonyítékául annak, hogy még léteznek és alkotnak. És ez jó hír, hiszen azt jelenti, hogy nem veszett még el az utolsó, klasszikus brit roadster.

Az oldalról ajánljuk
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
Súlyos baleset az M1-esen, az autópályát lezárták
Az M1-es autópályán egy kisbusz és két személyautó ütközött Biatorbágy térségében.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
