Azt hitték, a CTS Wagon segít majd Európában vásárlókat szerezni a Cadillacnek, de tévedtek. Így alighanem hosszú időre eltűnnek a kombik az amerikai márka kínálatából.
A General Motors megszállottan próbálkozik a Cadillac márka sikerre vitelével Európában, de az elmúlt évtizedekben számos próbálkozásuk fulladt kudarcba. A Saabnál gyártott BLS ugyanúgy buktának bizonyult ideát, mint a CTS, pedig az amerikai gépek méretben megfeleltek az európai elvárásoknak, és korszerűtlennek sem neveznénk a két típust. A CTS sikertelenségét jól mutatja, hogy az Észak-Amerikában alig eladható, elsősorban Európába szánt Wagon – azaz kombi – kivitel, amelyet 2010-ben mutattak be, a jövő évre eltűnik a kínálatból. Pedig nem nézett ki rosszul, és készült belőle igazán erős változat is, a Corvette V8-as motorjával, így a leggyorsabb kombik közé tartozott.
A kombi ugyan búcsúzik, de a Cadillac tovább próbálkozik Európa meghódításával: a következő dobásuk a 3-as BMW méretű ATS, amelyet tavasszal mutattak be Genfben. Ez már tényleg európai méretű, ráadásul hátsókerék-hajtású – a GM szerint ezzel a modellel van esélyük új híveket találni a márkának Észak-Amerikán kívül is.