Egy kicsit értetlenül néztük a képeket – ezt meg miért kellett? A General Motorsnak több kis családi szedánja is van, ráadásul mind Chevrolet. Ott az Aveo, amelyet nálunk árulnak, és a Sail, amely Kínában készül. Nem gondoltuk volna, hogy ennyi is kevés lesz, és készítenek egy harmadik, lényegében ugyanilyen autót.
A Prisma persze aligha zavarja majd a többi Chevrolet köreit, hiszen Brazíliában készül, és csak Latin-Amerikában lesz kapható, de az meglepő, hogy ehhez új modellt kellett fejleszteni. A 2,5 méteres tengelytávú, 4,2 méter hosszú, 1,7 méter széles és 1,4 méter széles autó 500 literes csomagtartót kínál – az adatokból úgy tűnik, átlagos méretű belső térrel. A motorválaszték egy kicsit alulméretezettnek tűnik, bár a teljesítmény-adatok alapján akár elegendő is lehetne. Az alapmodellbe ezres, akár alkohollal is használható Otto-motor kerül 80 lóerővel, a drágább változatokba pedig 1,4 literes, 106 lóerős négyhengerest szerelnek.
Bár a lemezek teljesen mások, a brazil tervezők is a GM Gamma II platformját használták, amelyet Dél-Koreában fejlesztettek ki a Chevrolet Aveo és Spark számára, de erre épül szinte az összes kisebb GM személyautó, így az Opel Adam, az Opel Mokka és a Chevrolet Trax, sőt, ezt az alkatrész-csomagot használják a következő Opel Corsa megtervezésénél is. Ezzel együtt is tiszta pénzkidobásnak hat teljesen azonos funkciójú, de egész más karosszéria-formával rendelkező járműveket gyártani különböző piacok számára, ha a Fordhoz hasonlóan építhetnének globális palettát is, sokkal olcsóbban.