Néhány éve, amikor a koreai Renault-Samsung még Nissan modelleket gyártott, jött az ígéret, hogy a jövőt már francia technikával képzelik. Aztán kifordították a dolgot: a Renault előbb a Koleos – leánykori nevén a QM5 – szabadidő-autót, aztán a Latitude szedánt (SM5) is a Samsungtól szerezte be.
Most azonban valamit küldtek a Samsungnak is: a vadonatúj, Nissan Juke osztályú Renault padkaugrató, a Capture a Samsung kínálatában is megjelenik. Még a rombusz-jelvény helye is kivehető az autó orrán – kicsit fura is a Samsung kerek jelvényét látni ezen a helyen. Az autó egyébként csavarra ugyanaz, legalábbis ami a karosszériát illeti. Több mint valószínű, hogy a koreai változat automata váltóval, és az Európában kínált 900-as benzinmotor helyett valami nagyobb, talán szívó benzinessel érkezik Dél-Koreába, hogy a helyi vásárlók igényeit jobban kielégítse.
Nem ez az első alkalom, hogy a Samsung Renault modelleket vesz át, az SM3 például a Renault Fluance helyben gyártott változata. Így lassan ugyanazokat a típusokat kínálja a két márka – az egy szem különbség a Samsung luxusmodellje, az SM7, amely még mindig Nissan alapú, és egyelőre nincsen Renault megfelelője.