Sokak szerint az utóbbi évek legizgalmasabb BMW-je az 1-es M Coupé volt, amelyről azért kell múlt időben beszélnünk, mert már eladták az összeset. Utódja - bárhogy is nevezzék - a 2-es BMW M-es változata lehetne, amelyről eddig nincs hír, viszont az már biztos, hogy jövőre érkezik az M235i Racing.
Eddig is árult kisszériás versenyautókat a BMW, de az M235i Racing már csak az ára alapján is elég nagy népszerűségre számíthat. Alig 60 ezer eurót, azaz mintegy 18 millió forintot kérnek majd érte, ha jövőre kapható lesz, ami soknak tűnhet egy ilyen apró BMW-ért, de ezt csak meg kell tankolni, és már mehet is a pályára.
Homológ bukóketreccel, versenytankkal, és természetesen mechanikus sperrdiffivel toldották meg az utcai M235i-t, hogy a keményvonalas BMW-seknek se maradjon szárazon a szemük. A biztonság kedvéért azért megtartották az elektronikus menetstabilizálókat, de ezeket a videón látottak alapján teljesen ki lehet iktatni. A háromliteres, turbós sorhatos teljesítményét a látszat kedvéért megemelték pár lóerővel, de a feltöltéses motorban nyilván van még felszabadítható tartalék. Az álcázott autón a szélesítések mellett néhány látványelemet is felfedezhetünk.
Az M235i Racing amellett, hogy a legkeményebb kis BMW lesz, felfogható egy jelzésnek is: a közút helyett egyre inkább pályán érdemes játszadozni az erre alkalmas autókkal. A BMW ugyan nem mutat sok önmérsékletet, örömmel kiszolgálja az M6-oshoz hasonló, utcán aligha kihasználható teljesítményű autóra vágyó közönséget, de észrevette a pályanapokra járó élményautóra vágyók igényét is.