LRM-1: a legdurvább Evoque
A Milner nevenincs angol műhely, amelyet eddig legfeljebb a legelvetemültebb tereprali-megszállottak ismerhettek. Most azonban meglepő járművel álltak elő, amely első pillantásra egy sportosabb arányú Range Rover Evoque-ra emlékeztet. Talán mondanunk sem kell, az LRM-1-nek valójában nincs sok köze a szériamodellhez.
A forma is csak nagy vonalakban stimmel: a hatalmas kerekek, a minimális túlnyúlások – különösen elöl – és a tetőn elhelyezett hatalmas légbeömlő is gyanús lehet. A teljes orr-részt egyben felemelve ki is derül, hogy mi nem stimmel: alatta nincs motor, helyette csak a hatalmas hűtőradiátort és a futómű masszív elemeit találjuk. A Jaguar-Land Rover 5 literes, 550 lóerős kompresszoros V8-asa ugyanis a kétszemélyes, csővázas fülke mögött kapott helyet, a középső tetőoszlop mögött ugyanis szintén egy egyetlen darabból kialakított műanyag burkolat és alatta néhány vaskos cső alkotja a karosszériát.
A polgári megjelenésű autó elsősorban tereprali-versenyekre készült, hisz a Milner műhelynek ez az elsődleges profilja, de úgy tűnik, a szükséges felszerelés az utcai használathoz is megvan.