Az egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy a C osztályból kell kombi, csak az nem volt egyértelmű, hogy hogyan sikerül puttonyt faragni egy olyan autóra, amelynek a fara a legkarakteresebb része. Az eredmény nem lett rossz, már a lehetőségekhez képest.
A szedánt ismerve persze nem kérdés, hogy a kombi csak visszalépés lehet, de a kombi is egész kellemes látványnak tűnik. Ha van hibája a formának, az a mai kombikra egyébként is jellemző lépcső az ötödik ajtó alján, amit célszerűségi okokkal könnyű magyarázni, de egyébként itt is látszik, ami a négyajtós C osztályon: a tervezők legfontosabb feladata a forma egységének megőrzése lehetett. A sportkombis fazon ára úgy látszik az volt, hogy a kombi C osztály csomagtartója az autó tekintélyes méretéhez – 4,7 méteres hosszához és 2,84 méteres tengelytávjához – képest nem mondható hatalmasnak. A 490 liter ugyan tízzel több, mint amit a közvetlen előd kínált, de ennél ma már két kategóriával lejjebb is több helyet kínálnak a kombik. Cserébe a C osztály 40:20:40 arányban, motorosan dönthető hátsó üléstámlával és lábmozgatással nyitható csomagtérajtót kínál. A támlák lehajtásával 1,51 köbméteres raktér alakítható ki az autó hátuljában.
Műszaki szempontból nincs igazán nagy változás a szedánhoz képest: a motor- és hajtás-változatok ugyanazok, 115 és 333 lóerő közt választhatók bele különféle dízel- és benzinmotorok. Kétféle hibrid változat is lesz, a C300 Bluetec Hybrid 204+27 lóerővel – itt az első szám a benzinmotor, a második a villanymotor teljesítményét jelzi – és a C350 211+68 lóerővel. Természetesen kínálják a típust összkerék-hajtással is.
A C osztály legújabb változatát a tervek szerint szeptemberben kezdik bevezetni az európai piacon.