Hellcat: a legerősebb izomautó
A Hellcat valószínűleg a valaha volt legerősebb, gyári kivitelű izom-kupé. Lefőzte a Mustang Shelby GT500-at, amely 662 lóerejével eddig a csúcsot jelentette.
A Chrysler sportrészlege, az SRT – amely egyébként épp most szűnik meg – hasonó megoldást alkalmazott a Hemi V8 teljesítményének növelésére, mit a Chevrolet a Corverre ZR-1 és Z06, illetve a Ford a Shelby GT500 nyolchengeresénél. Kompresszorral növelték a blokk amúgy sem csekély teljesítményét, méghozzá egész pontosan 707 lóerőre. Így ezen a téren simán túltesz a Viperen is, amely 649 lovas, bár a Hellcat a maga közel 1,9 tonnájával valószínűleg így sem dinamikusabb a kétüléses sportkocsinál.
A Dodge a Hellcat bevezetésére egy szokatlan, fokozatos módszert alkalmaz: már hónapok óta ismerjük a járművet, de az adatait csak lassanként teszik közzé, hogy a gyártás őszre várható beindításáig se merüljön feledésbe a típus.