Ha már kifejlesztették és legyártottak durván kétezer példányt, igyekeznek eladni a Chevrolet Volt alapú kupét, a Cadillac ELR-t, de még az akció sem segített sokat. Az viszont még így sem biztos, hogy nem lesz utódja – legalábbis a Cadillac műszaki vezetője szerint. A GM-nél nem változtatnak könnyen.
A Chevrolet Volt sem nagy üzleti siker, de fogyott belőle annyi, hogy érdemes legyen elkészíteni az utódját, egy modellt, amely talán visszahoz valamit az aktuális generáció okozta veszteségből. A luxusváltozat, a kétajtós Cadillac ELR viszont védhetetlennek tűnik. Eddig összesen 578 példányt adtak el, és áll a raktárakban még bő 1400 példány, amely balekra vár. Ennek a mennyiségnek közel a fele is úgy kelt el, hogy a GM adott az árából bő 13 ezer dollár kedvezményt, sőt, egy ingyen villanykutat is otthonra. Az ELR a maga 75 990 dolláros listaárával - és ezek szerint úgy 63 ezer dolláros kedvezményes árával – azonban sehogyan sem vonzó. Tisztán elektromos, tágas és nagyon gyors Tesla Model S kapható 71 ezer dollárért – ehhez képest a Volt technikája inkább vicc, mint komoly kihívás.
Már az is kérdéses, hogy egyáltalán meg tudnak-e szabadulni a raktárakban porosodó ELR-ektől, ennek ellenére Dave Leone vezető mérnök azt mondja, még nem tudtak dönteni. A Volt utódja valamikor a jövő év második felében érkezhet, de mivel saját padlólemezt kap a típus, több változatra is szükség lehet, hogy ne hozzon a projekt újabb veszteségeket. Ilyen szempontból egy ELR utód nem tűnik hülyeségnek, de ahhoz persze, hogy ne legyen ugyanekkora bukás, jóval olcsóbban kell majd adniuk.