Több kedvelt modelljéből is sportos változatot készítene a közeljövőben a Peugeot. A PSA-konszern első embere, Carlos Tavares szerint így a 308R-hez hasonló projektek előtérbe kerülhetnek. Ugyanakkor a tavaly bemutatott Exalt tanulmányhoz hasonló, vérbeli sportkocsikat nem terveznek.
Tavarest gyakran kérdezik az RCZ jövőjéről is, arról azonban egyértelmű jóslatokba nem bocsátkozik. Annyi biztos, hogy néhány éve még van a jelenlegi modellnek a franciák palettáján, azt azonban már nem tudni, hogy lesz-e utód, vagy vérfrissítés. A kompakt-kupé szegmens egyébként sem túl sokszereplős napjainkban: az Audi TT és a Peugeot RCZ mellett talán még a Toyota GT86-ot lehetne idesorolni.
A tavalyi év végén kinevezett vezérigazgató egyébként a modellkínálat ésszerűsítésében látja a vállalatcsoport jövőjét. Tervei szerint több típustól is megválhatnak, 45-ről 26-ra csökkenthetik a Peugeot, Citroen és DS emblémákkal forgalmazott modellek számát. Ennek a szűkítésnek eshet áldozatul akár az RCZ is.
Bár a jövőben természetesen az elektromos autók piacán is jelen kívánnak lenni, elsődlegesen azonban a plug-in hibridekre koncentrálnának. Ezek ugyanis Tavares szerint családi autónak és nagyobb utazásokhoz is ideálisak. Kérdés, hogy mennyit tudnak megvalósítani a tervekből, és ezek a lépések mennyiben segítenek majd a PSA-nak.