A Toyota Corolla bő 40 millió példányától ugyan még messze van, de a Hyundai Elantrával már átlépték a tízmillió példányt, igaz, ehhez kerek 24 év kellett.
A koreaiak persze ugyanúgy csalnak, mint a japánok: az Elantra első geneárciójában és az aktuálisban nem csak közös alkatrészek nincsenek, de konstrukciós szempontból sincsenek közös pontok, mint a VW Bogár vagy a Ford Model T esetében, amelyek csak részleteikben változtak gyártásuk évtizedei alatt, az alapvető felépítésüket tekintve nem. Mondjuk ez nem is akkora baj, hisz míg az első Elantra nem volt sokkal több egy új formatervű Mitsubishi Lancernél, a maiak teljesen önálló tervezésű, és viszonylag korszerű modellek.
A Hyundai egyébként még csak nem is erölteti mindenütt ugyanazt a márkanevet – Európában például jó ideje i30 néven forgalmazzák az Elantra ötajtós és kombi utódait, csak a szedán tartotta meg a régi márkanevet. Talán ez is belejátszik – meg persze a kevésbé régi hagyományok – hogy az Elantrával a Hyundai még messze nincs ott, ahol a VW a Golffal, amelyből a bemutatása óta hét generációból több mint 25 milliót gyártottak eddig.