Azoknak, akiknek az M3-as túl nagy és erős, az M235i jelenti az egyetlen alternatívát. Erős és könnyű autó, Stump András szerint még őszintébb, valódibb élményt is nyújt, mint az erősebb M-modellek. Az emberek többsége viszont még mindig a műszaki adatokra ugrik, így nem maradhat el egy még erősebb, M2-esre keresztelt modell bemutatása, igaz ez most tolódik.
Az igazán nagy durranásnak szánt modelleket hagyományosan a szeptemberben megtartott Frankfurti autószalonon mutatják be a német gyártók, és az M2-es esetében is erre számítottak. Gyár közeli források most viszont azt állítják, hogy a BMW nem szeretné, ha a friss 7-es és X1-es BMW elől elvonná a figyelmet a legkisebb M-es. Szándékuk érthető, hiszen utóbbiból lényegesen kevesebb fogy majd, mint a hatalmas limuzinból vagy a belépő-szintű SUV-ból.
Sokan várják az M2-est, hiszen a várhatóan legalább 360 lóerős motor az eddigi M-modelleknél kisebb és könnyebb kaszniban remek szórakozást ígér, arról nem beszélve, hogy manuális váltóval is elérhető lesz az autó. A hivatalos bemutatót a források szerint novemberben, Los Angelesben tartják majd. Az, hogy a modell a fejlesztés utolsó szakaszába jutott, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy olvasónk, Péter tegnap Münchenben fényképezett egy alig álcázott példányt.