Az ausztrál autógyártásnak annyi, és vele a helyben tervezett nagy szedánoknak is, de a V8 Supercar sorozatban egyelőre maradnak a nagy nyolchengeres versenyautók. Így születhet meg a képen látható kentaur, amelybe a leköszönő Holden Commodore ötliteres V8-as motorja és hátsókerék-hajtása kerül, de kívülről már az Opel Insignián alapuló következő Commodore-ra hasonlít.
A Holden egyelőre ezt a két képet közölte az autóról, így is ez tekinthető az Insignia első versenyváltozatának. A V8-as motor egyébként átmeneti megoldás, ha minden igaz, csupán egy évig marad a versenyautóban. A 2019-es szezont már az új, amerikai fejlesztési ikerturbós V6-ossal szeretnék elkezdeni, bár ezzel némiképp szembe mennek a sorozat filozófiájával és elnevezésével.
Úgy tűnik, a helyi autóipar felszámolódásával a V8 Supercars sorozat is arra az útra kénytelen lépni, mint néhány évtizede az amerikai NASCAR. Ott az orrmotoros, hátsókerék-hajtású utcai autók lassú eltűnésével a versenygépek teljesen eltávolodtak az utcai autóktól – ma már csak az orrkialakítás jelzi, hogy a versenyautót melyik gyártó jegyzi. Az ausztrál sorozat épp azért volt különleges, mert mindeddig megtartotta túrakocsi-sorozat jellegét, annyiban biztos, hogy az autók utcai karosszériák köré épültek, ám miután a Ford Falcont és a Holden Commodore-t is fronthajtású autók váltják, ez nem megy, úgy legalábbis biztosan nem, hogy közben marad az erős motor és a hátsókerék-hajtás.