A Rowen nevű japán tuningcég követte el ezt az átépítést, amely még akkor is túlzásnak tűnne, ha négyszáz lóerő dühöngene benne. De nem dühöng.
A rettentő diffúzoros, nagyfelnis, földig kötényezett hobbiterepjáró úgy néz ki, mintha képes lenne gyorsabban forgatni a bolygót. Az építők tényleg mindent bevetettek, hogy megragadják az utca népének figyelmét: négy kipufogóvégen át távozik az égéstermék a hátulján, a felnik egy rendes terepjárón is túl méretesnek tűnnének, az első és hátsó szélesítések alapján pedig raliautónak is simán elmehetne a C-HR.
Hasonló túlzásokat persze mástól is láttunk már, a dolog attól igazán groteszk, hogy ebben az autóban a gyári 1,2 literes, 115 lóerős turbómotor érintetlen, úgy tűnik, a Rowennél ennek a felpiszkálásával nem vesződtek. Ráadásul a kipufogórendszert sem tudták úgy módosítani, hogy legalább egy átlagos Koppány dob élménykeltési képességét legalább megközelítse.