Dany Bahar azzal szerzett magának hírnevet, hogy megpróbált a Lotusból nagy sportkocsigyártót faragni, kerül amibe kerül alapon. A költekezésért végül kirakták, így új autóipari vállalkozásba kezdett, amely most bemutatta első termékét.
Az Ares a görög hadistenről kapta a nevét, ennek megfelelően klassz görög sisakos jelvényt viselhetnek az autók, de az igazán jó részleteknek itt nagyjából vége is. Mivel egy saját autó kifejlesztése rettentő sok pénzbe kerül, és ennyi nem állt Bahar rendelkezésére, egy G osztályú Mercedest – pontosabban egy G63 AMG-t – vásároltak és alakítottak át a felismerhetetlenségig. A karosszéria teljes burkolatát lecserélték, bár az nem egyértelmű, hogy javítottak az összhatáson: a katonásan szögletes vonalakat lágyabb formákra cserélték, csak a vízszintes tetővonal és a síküveg ablakok árulkodnak arról, hogy mi is volt az átalakítás alapja.
Az 5,5 literes turbós V8-asról rég tudjuk, hogy rengeteg tartalék van még benne, így nem nagy csoda, hogy a teljesítményét 760 lóerőre növelték – ráadásul a műanyag burkolattal sikerült kétszáz kilót lefaragni az autó összsúlyából, ami nyilván szintén jót tesz az autó dinamikai tulajdonságainak. Erre vonatkozó adatokat egyelőre nem közöltek, az viszont kiderül a képekből, hogy belül is felszámolták a G osztály szögletességét egy új műszerfallal.
Az Ares Designnak egyébként komolyabb tervei vannak, mint az autó alapján gondolnánk: Olaszországban, Modenában építenek egy új, 18 ezer négyzetméteres üzemet, itt építenék át a Mercedeseket – amelyeknek darabja állítólag vagy 600 ezer euróba kerül majd – és ott valósítanának meg más terveket is, amilyen például a Bentley Mulsanne kupé változata. Az igazi kérdés persze az, hogy az új vállalkozás valódi igényeket próbál-e kielégíteni, vagy csak az olasz állami támogatás lenyúlása volna a cél, ahogy néhány éve a De Tomaso feltámasztásának is.