Mindenért egyértelműen a kínai kormányzat a felelős: miután lényegében kötelezővé teszik a villanyautó-eladást, minden cég, amely autókat szeretne értékesíteni az országban, igyekszik elektromos típusokkal bővíteni a kínálatot.
Nem kivétel a Baojun márka sem, amely régebbi GM technikára épülő olcsó autókat ad el, amennyire tudjuk, nem kis sikerrel. Viszonyt már jövőre az eladásaik 10%-át elektromos modellek kellene, hogy kitegyék, ezért a nevükre vették a Wuling Auto által gyártott elektromos modellek némelyikét.
Ilyen a korábban már bemutatott E100, amely egész elfogadhatóra sikeredett, meg ez itt. A Baojun E200-on is egész divatos formai megoldásokat láthatunk, csak az arányok teszik a jelenséget kivételesen szerencsétlenné. A kétüléses villanyautó egyébként célszerű városi közlekedési eszköz lehet, hisz csak 2,5 méter hosszú, 1,53 méter széles és 1,62 méter magas. Ha nem kell vele autópályára menni, akkor a 40 lóerő csúcsteljesítmény és a 100 km/h-s végsebesség sem feltétlen kevés.
A hatótávra és az árakra vonatkozó adatokat egyelőre nem ismerjük, de abból kiindulva, hogy minden egyéb adat egyezik az E100-éval, amely 155 kilométert megy egy töltéssel és durván 1,4 millió forintnak megfelelő jüanba kerül, az E200-tól is hasonló paramétereket várhatunk. Már csak az a kérdés, hogy ki választaná ezt, ha van bármi más a közelben, ami nem ennyire groteszk.