Már Párizsban is használható az új London Taxi
Az egykori London Taxi International, aktuális nevén a LEVC elsősorban ugyan a londoni taxipiacra célzott a TX5, vagy eCity néven ismert modellel, de úgy látszik, van rá esély, hogy a brit fővároson kívül Európa más nagyvárosaiban is népszerűvé váljon.
Londonban már vagy 600 példány fut belőle, de Európa más nagyvárosaiban is felbukkant már: Amsterdamban, Berlinben, Hamburgban és Oslóban is fut néhány, igaz, egyelőre még csak kísérleti jelleggel. Most pedig Párizsban is megkapta a taxiként való használathoz szükséges engedélyeket. A francia főváros igazán ígéretes piac, hiszen nagyjából 20 ezer taxi fut. Ezek nagy része dízelmotoros, de a LEVC abban bízik, hogy a város is támogatja majd a benzin-elektromos modell elterjesztését.
Az eCity 80 kilométert tehet meg tisztán elektromos üzemben, de az össz-hatótávja a Volvótól származó 1,5 literes háromhengeres hatótávnövelő benzinmotornak köszönhetően több mint 600 km. Ez ugyan azt jelenti, hogy a napi 200 km körüli átlagos taxiüzem több mint felét benzinmotorral kell, hogy megtegye, de még így is jóval kevesebb légszennyezést okoz, mint a dízelmotoros taxik.
A típus londoni terjedését persze nagyban segíti, hogy ott már tilos új dízel-taxit forgalomba helyezni, de a LEVC-nél abban bíznak, hogy a későbbiekben más európai nagyvárosokban is hasonló szabályozás lép életbe, így az eCity viszonylag magas, átszámítva 20,5 millió forintos vételára ellenére új piacokra talál.