Ahogy a gyártás beindítása előtt szokás, most is felbukkantak Kecskeméten az álcázott nullszériás autók, próbarendszámmal.
Nagy meglepetésről persze nincs szó, de azért a CLA-t is átszabják, ha már platformot cserélnek az összes fronthajtású Mercedes alatt. Annyi az álcázás ellenére is jól látható, hogy az A új osztályéhoz hasonlóan itt is megfordul a hűtőrács – az új már alul szélesebb – és bár igyekeztek leplezni, mintha a fényszórók is egy az egyben érkeznének az ötajtósról. Az autó arányaiban is látszik némi változás: bár az álcázás könnyen átveri az embert ilyen szempontból, a képek láttán az az érzésünk, hogy a tető és a csomagtartó aránya ügyesebb az új CLA-n, mint az elődjén.
Műszaki szempontból nem várható nagy meglepetés az A osztályhoz képest. Itt is várható az új, 1,33 literes Mercedes-Renault turbómotorok felbukkanása, ami legalább 140 lovas benzines alapmotort jelent, és persze minden újítás, amely az MFA2 platformmal együtt érkezik. A csúcsváltozat valószínűleg itt is a 302 lóerős 35 AMG típusszámú modell lesz, legalábbis addig, amíg a 45-ös közel 400 lovas utódja meg nem érkezik.
A típus bemutatója nem lehet messze, ha Kecskeméten már a nullszéria fut: legkésőbb 2019 első felében a premier is biztosan meglesz.