Az Aurus Senat egy-egy példánya durván tízmillió rubelbe – átszámítva majdnem 43 millió forintba – kerül, ami ahhoz képest egyáltalán nem sok, hogy a következő két évben összesen olyan 3-400 példányt terveznek gyártani.
Ez lehet az oka, hogy az első két év termelését már le is foglalták, bár nem tudni, hogy mennyi autó megy a gyárból egyenesen a Kreml garázsába, és más állami szervekhez.
Az a tény, hogy ilyen gyorsan elfogyott az előszéria, nyilván arrafelé hat, hogy elkészítsék az üzemet, ahol évente 5-10 ezer autó előállítására is lehetőség lesz, bár ennek a beindítását 2021 előtt nem tervezték korábban sem.
Az Aurus luxusautók előállítását az UAZ gyártója, a Sollers vállalta, amely így kifejezetten korszerű műszaki megoldásokhoz jutott, lényegében állami költségen. Az eleinte nagyrészt kézi munkával gyártott Senat alapjaira később állítólag új UAZ-okat is kifejleszthetnek, természetesen a Porsche segítségével kifejlesztett korszerű motorcsalád négy- és hathengeres változatainak felhasználásával.
A jelentős beruházással kifejlesztett orosz luxusautó-családot egyébként Európában is be szeretnék vezetni: itt a bemutatót várhatóan a jövő évi Genfi Autószalonon tartják majd - ott talán közelről is megnézhetjük, milyen minőségérzetet nyújt az orosz autógyártás csúcsterméke.