A Vuhl 05RR nem ismeretlen: még 2016 nyarán mutatta be a mexikói cég, de azóta csak a Forza Motorsport 7 nevű videójátékban lehetett megszerezni, a valóságban csak most indul a típus karrierje.
Az autó egyébként igazán spártai elvek alapján épült: a karbonszálas karosszériával a gép üresen 660 kilogrammot nyom. Ezt a tömeget, és a sofőrt mozgatja a 2,3 literes négyhengeres Ford turbómotor, amely itt 390 lóerős. Ezek után nyilván senkit nem lep meg, hogy a gyorsulás tényleg csak motorkerékpárokkal és a Teslák Ludicrous módjával vethető össze: 2,7 másodperc alatt van meg a 96 km/h. A 255 km/h-s végsebesség ugyan nem lélegzetelállító, de nagyon nincs szükség többre. Fontosabb információ, hogy a 05RR motorjához hatfokozatú Sadev szekvenciális váltó kapcsolódik, amely villámgyors váltásaival nagyban hozzájárul a gép versenyképességéhez.
A 05RR kaphat rendszámot, de ez senkit ne tévesszen meg: az aerodinamikája, a hasmagassága, a teljes felépítése egyértelművé teszi, hogy pályaversenyzésre való. Rendszámot azért érdemes rátenni, hogy a pályanapra menet ne legyen szükség trélerre, mert egyébként minden fontosabb tulajdonsága egyértelműen hátrányos közúton. Az aerodinamikai csomag például 1,8g oldalgyorsulást tesz lehetővé, de ha nem tökéletes az útminőség, biztosan felakadnak a diffúzor légterelői. Ugyanakkor a kis hasmagasság is hozzájárul, hogy az RR tömegközéppontja a sima Vuhl 05-énél is 5 centivel lejjebb került, ami szintén jót tesz a kanyartulajdonságoknak.
A most bemutatott változat azonban tartalmaz néhány kompromisszumot, épp az utcai használhatóság kedvéért, amelyet némi plusz pénzért ki lehet küszöböltetni. Így kínálnak hozzá mintázat nélküli gumiabroncsokat, és még több paraméterében állítható pályafutóművet is – ezekkel viszont már nem tanácsos utcára vinni.